شما اینجا هستید

اخبار » تابستان گرم،پمپ بنزین های شلوغ و مدیریت ناکارآمد
گروه : اخبار

تابستان گرم،پمپ بنزین های شلوغ و مدیریت ناکارآمد
امیر جنابی
صدای بندر:در سراسر استان بوشهر این روزها هر موقع شبانه روز که به پمپ بنزین ها که مراجعه کنید با صفوف شلوغ ماشین ها روبرو می شوید. اتفاقی که خروجی طرح جدید دولت برای کارت های سوخت است. بر اساس طرح جدید دولت کارت های سوخت جایگاه ها جمع آوری شده و همزمان کارت های سوخت ماشین های شخصی نیز با محدودیت سوختگیری روبرو شده است. یعنی هر سواری فقط می تواند در ماه ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد بزند و با شرایط فعلی که کارکنان جایگاه سوخت مدعی هستند کارتهای معدود آنها نیز محدودیت سوختگیری دارد هر راننده ای در هر موقع هر ماه که سهمیه ۱۵۰ لیتری اش به پایان رسید باید بماند تا ابتدای ماه بعد که دوباره کارت های سوخت شارژ شود. یا اینکه در جایگاه سوخت از دیگر رانندگان گدایی کارت سوخت و بنزین کند!
در حالیکه عدم وجود زیر ساخت های لازم در حوزه سوخت از جمله کمبود جایگاه های سوخت در شهر بوشهر و دیگر نقاط استان از دیرباز مشکلات بسیاری را برای رانندگان و شهروندان بوجود ایجاد می نمده است . امروز و به مدد تصمیمات خلق الساعه و کارشناسی نشده ای مثل جمع کردن کارت های سوخت جایگاه ها و محدود کردن سهمیه سوخت کارت های شخصی، مشکلات شهروندان را بیش ازپیش کرده است. و این در حالیست که بخاطر شرایط خاص آب و هوایی بوشهر در تابستان ، شهروندان بوشهری مسافرت هایشان را در فصل تابستان انجام می دهند. و ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد کفاف مسافرت تا شیراز را هم برای خانواده های بوشهری نمی دهد!
از جمع آوری کارت های جایگاه ها که بگذریم معلوم نیست مسولین محترم هدفشان از کم کردن سهمیه بنزین آزاد و جمع کردن کارت سوخت جایگاه ها چیست ولی هرچه هست، نباید اجرایش باعث اختلال در زندگی روزمره مردم ومزاحمت برای دسترسی آسان به سوخت توسط شهروندان شود! برای جلوگیری از قاچاق بنزین و نفت و گازوییل در مرزهای شرقی باید با مسدود کردن مرزها بر روی قاچاق چیان سوخت که الحمدالله بصورت علنی هم انجام می شودجلوگیری کرد ، نه اینکه سهمیه سوخت شهروندان را در سراسر کشور محدود کرد تا مردم برای سوخت روزانه ماشین هایشان هم دچار مشکل شده و ساعت ها در صف بنزین که زاییده بی تدبیری آن مدیران است به انتظار بنشینند و حتی نتوانند به مسافرت تابستا نه اشان هم بروند!
تا کی باید مردم تاوان سو مدیریت در ارکان مختلف این کشور را بپردازند.!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر