شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اتصال ۸۵ روستای استان بوشهر به اینترنت پرسرعت
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت پل ارتباطی مردم با مسوولین هستند، اظهار داشت: هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان فعالیت می کنند.
مرتضی براری با اشاره به اینکه در سال ۹۳ کیفیت وسرعت اینترنت در استان بوشهر افزایش می یابد، افزود: در ۲۷ اردیبهشت ماه ۸۵ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل خواهد شد و آمادگی داریم به تناسب نیاز استان پهنای باند اختصاص دهیم.
وی تصریح کرد: همچنین در ۲۷ اردیبهشت ماه تعداد ۱۰ روستای استان را به شبکه ارتباط تلفنی وصل خواهد شد و برنامه داریم تا پایان سال جاری تمامی مشکلات روستاهای استان بوشهر در بخش اینترنت پرسرعت و شبکه ارتباط تلفنی برطرف کنیم.
براری عنوان کرد: در راستای پوشش آنتن دهی موبایل در روستاها، ۱۵ نقطه روستایی استان بوشهر را در برنامه اجرایی خود قرار داده ایم و روستاهای دیگر را بر اساس اولویت بندی تحت پوشش قرار خواهیم داد.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: بزودی تلفن های ثابت در سطح استان بوشهر همسان‌‌سازی کدی (هم‌کدسازی) خواهند شد، که با اجرای این طرح هزینه های تلفن یکسان محاسبه می شود.
وی یادآور شد: هم اکنون استان بوشهر از طریق سه شاهراه اطلاعاتی کشور از طریق استان های فارس، خوزستان و هرمزگان به اینترنت متصل می شود که تا پایان سال ۹۳ به پنج محور افزایش خواهد یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر