شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیلم در مصلای نماز جمعه این شهرستان افتتاح شد.
گروه : اخبار
نویسنده : غلامحسین آقاجری

طی آیینی با حضور فرماندار شهرستان دیلم، سرهنگ حمزه شیخیانی مسئول بسیج محلات ، سرهنگ محمد  بهزادی جانشین بسیج محلات استان بوشهر، سرهنگ سلیمی فرماندهی سپاه شهرستان دیلم و دیگر مسئولین شهرستان، نمایشگاه طرح اسوه به همت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم برگزار گردید.

در این مراسم که با استقبال  پرشور خواهران و برادران بسیجی و عموم مردم شهرستان دیلم برگزار گردید فرمانده سپاه شهرستان دیلم ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی در جهت برپایی این نمایشگاه گفت: تعامل بسیار خوب و مطلوبی بین دستگاه های اجرایی در جهت برگزاری برنامه های دفاع مقدس،  بویژه برپایی این نمایشگاه درشهرستان دیلم وجود دارد.

سرهنگ سلیمی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه از مجموعه عملکرد پایگاه های برتر ناحیه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است: افزود: دراین نمایشگاه مسئولین پایگاه ها با همکاری نیروهای بسیجی خود چه در حوزه خواهران و چه برادران سعی کرده اند از تمام توانایی های خود در جهت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، گوشه هایی از هشت سال دفاع مقدس را به نمایش بگذارند.

برپایی نمایشگاه طرح اسوه در شهرستان دیلم

وی در ادامه خاطر نشان کرد هماهنگی وبرنامه ریزی جلسات و نشست های مختلف فرهنگی هنری، مذهبی، ورزشی و  برنامه های پایگاه، دیدارها و بازدید ها و مسابقات و جشنواره ها در پایگاه ها، معرفی چهره های شاخص نوجوان و جوان بسیجی درزمینه های مختلف و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه های اجراء شده در این نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این مراسم دو گروه سرود از پایگاه های برتر شهرستان دیلم به اجرا سرود پرداختند که مورد استقبال مردم و مسئولین حاضر در این مراسم قرار گرفتد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر