شما اینجا هستید

سرخط خبرها » صعود پاس گناوه به لیگ برتر فوتبال ساحلی

پاس با برد به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور‌صعود کرد

خبربندر : از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور هفته پایانی در روز جمعه ۲۸ مهر ماه در ورزشگاه ساحلی خلیج فارس بندر گناوه بین تیم پاس جوان گناوه و ساحل فرح آباد مازندران برگزار شد

پاس توانست در یک بازی نفسگیر با نتیجه ۲ بر ۱ساحل فرح آباد شکست دهد و راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شود.

پاس که در دیدار گذشته خود با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان خود دهیاری ملاباشی یزد توانست شکست دهد و در بازی پایانی خود محکوم به برد و کسب ۳ امتیاز کامل مقابل ساحل فرح آباد بود تا بتواند به لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود ‌کند.

در دیگر بازی حساس لیگ آداک نوشهر که از قبل صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرده بود، در دیدار حساس خود مقابل سیاهکوه اردکان توانست با نتیجه ۳بر ۲ پیروز شود و مانع صعود نماینده اردکان به لیگ برتر صعود شود.

بازی راس ساعت ۱۶:۴۵دقیقه همزمان با دیگر مسابقات لیگ برگزار شد.

پاس که نیاز به برد داشت بازی را در دست گرفت و حملاتی به سوی دروازه ساحل فرح آباد داشت ولی علیرغم روند بازی محمد علیجانی اقای گل مسابقات با زدن یک گل ساحل فرح آباد را پیش انداخت.

در تایم دوم پاس دوباره بازی را در دست گفت و احمدرضا منصورزاده توانست یک گل خورده جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تایم سوم میثم آشتیانی با نیم نگاهی که به نتیجه بازی اداک و سیاهکوه داشت و پاس نیاز شدید به برد در این دیدار داشت و در یک بازی یکطرفه و با حملات زیاد بلاخره در وقت پایانی دوباره احمدمنصورزاده به‌داد پاس رسید و گل دوم را به علی اصغر غفاری دروازبان سنگین وزن و چغر بد بدن و مقاوم ساحل فرح آباد وارد کند و شادی را به ورزشگاه خلیج فارس گناوه به ارمغان آورد و این پاس بود که توانست با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به اتمام برساند و به لیگ برتر صعود کند.

استقبال خوبی از سوی تماشاگران در یک هوای گرم شده بود و تماشگران تا پایان بازی پاس را تشویق کردند و جشن صعود را با بازیکنان پاس جوان در ورزشگاه ساحلی خلیج فارس برگزار کردند
گزارش و عکس حبیب فریبرزی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر