شما اینجا هستید

اخبار » ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم ۲ برابر می‌شود
گروه : اخبار

خبربندر، رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: بزودی با جانمایی و نصب یک فروند شناور بارج، ضمن افزایش ۲ برابری تخلیه و بارگیری کالاها، زمان انتظار برای تخلیه و بارگیری شناورها در این بندر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبر بندر،«احمد محمودی » روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی طرح‌های توسعه‌ای بنادر استان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در همین راستا با بازدیدهای میدانی، تلاش شده جانمایی بارج در بندر دیلم به بهترین نحو ممکن و به صورت بهینه محقق شود.

وی بیان کرد: اکنون به صورت همزمان امکان تخلیه و بارگیری سه تا چهار شناور در کنار اسکله وجود دارد که با نصب بارج ظرفیت برای هفت تا هشت شناور فراهم خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: مطالعات طرح توسعه این بندر به اتمام رسیده که انتظار می رود مراحل پایانی مقدمات کار انجام و زمینه برای اجرای عملیات آن فراهم شود.

محمودی عنوان کرد: پیش بینی می شود با اجرای طرح توسعه شاهد تحولی چشمگیر در بندر دیلم و ارتقا اقتصاد معیشتی مردم این شهرستان باشیم.

وی افزود: زندگی بندرنشینان دیلمی ارتباط ناگسستنی با حوزه دریا و دریانوردی دارد به نحوی که عمده مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در این حوزه اشتغال دارند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم عنوان کرد: به فراخور این اهمیت تلاش می شود تا طرح های توسعه ای بندر دیلم به صورت ویژه با حمایت و پشتیبانی مراجع و مسئولین ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر