شما اینجا هستید

اخبار » اردوی راهیان پیشرفت اساتید بسیجی استان بوشهر در پارس جنوبی

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر دکتر باقر گرگین مسئول سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با اشاره به هدف اردوی اساتید بسیجی گفت: تبیین پیشرفت و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جامعه می‌باشد.

دکتر باقر گرگین در ادامه با اشاره به نقش اساتید در راستای تبیین دستاوردهای کشور برای جامعه اذعان کرد: اساتید دانشگاه به دلیل ارتباط داشتن با قشر جوان و آیندگان کشوراز نقش بسیار مهمی در راستای تبیین دستاوردهای نظام برای آیندگان این مرز و بوم برخوردار می‌باشند.

دکتر باقر گرگین با اشاره به اقدامات رسانه ای و شناختی دشمنان در راستای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تا به حال اقدامات شناختی و مخرب بسیاری را در راستای کمرنگ نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و اردوهای راهیان پیشرفت همانند عنصری خنثی کننده در برابر اخبار دروغین دشمنان است.

در این اردوی یک‌روزه اساتید دانشگاه های خلیج فارس، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی حرفه ای و علمی-کاربردی از تاسیسات منطقه ویژه انرژی پارس ، شرکت پتروپالایش کنگان ، فاز ۱۹ و ۲۱ گازی پارس جنوبی بازدید بعمل آورند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر