شما اینجا هستید

پرنده نگری » یک نفر + همه راهکار خیلی چیزا
گروه : پرنده نگری

این تیترهای خبری را بخوانید-پلیس یک کنسرت موسیقی را به علت بی حجابی بعضی از بازدید کنندگان لغو کرد

یک نمایشگاه مواد غذایی به علت بی حجابی بازدید کنندگان و بعضی از فروشندگان تعطیل شد

یک سینما به خاطر فروختن بلیط سینما به خانمها  برای دیدن مسابقه فوتبال جام جهانی  تعطیل شد .

آقا جان پیدا شد ! احسنت به این هوش زکاوت ، خدائیش کی می تونست راه حلی به این خوبی برای مبارزه با بی حجابی پیدا کنه که این روزها دوستان پلیسمون پیدا کردند . واقعا جای تبریک داره و باید به این عزیزانی که این سه چهار جا را تعطیل کردند تبریک گفت و تشویقشون کرد . من خیلی وقته که می گم روش یه نفر +همه رو اجرا کنید . یعنی هرجا یه نفر خلاف کرد همه رو تنبیه کنید تا اونا رفیقاشون را مجبور کنند کار بد نکنند . حالا تو این وسط اگر سه چهار هزار آدم با شخصیت و متمدن صاحب موقعیت اجتماعی ومسلمون  کنار این ده پونه دتا آدم متخلف بود عیبی نداره بزارید این سه چهار هزارتا نگاه چپ کنند و بهشون بگن ببین تقصیر شما بوداینجوری شد وازشون گله کنند و بگند ببینید که  ما بلیط داشتیم ولی کنسرت لغو شد! اونایی که نمایشگاهشونم تعطیل شده  بگن ببینید ما میلیونها تومن صرف برپایی نمایشگاه کردیم اما بخاطر شما تعطیل شدو همینجوری به آنها فشار بیاورند تا دیگه از این کارها نکنند. اصل هم  همیشه این جوری بوده ها  ، یعنی تشویق برای خودی ها بوده  و تنبیه برای همه ، من خودم هم وقتی سربازی می رفتم همینجوری بود به خدا ، یعنی اگه یه سربازی احیانا تخلفی می کرد ،پدر صاحب ما را که اصلا نمی دونستیم چه اتفاقی افتاده در می آوردند و تشویقها هم مخصوص سربازای خاصی بود . خوب مگه جامعه با پادگان چه فرقی می کنه ، همینه که می گن آدم باید از چیزای کوچیک فکرای بزرگ بسازه! به هر حال من جا دارد یک بار دیگر  از طرف خودم و بچه های محلمون و تعدادی از فامیلهای وابسته نسبی و سببی از این اقدام ارزشمند در راه مقابله با بد حجابی تقدیر کنم و بگم که هر جا دیدید یکی بی حجابی کرد همه اونایی که اونجا هستند رو تنبیه کنید تا درس عبرتی بشه برای همشون مثل پادگانی که ما توش بودیم ! و مثل همین کنسرت و نمایشگاه و سینما و یه چند تا پیشنهاد هم هست که برای ادامه این روند ضروری به نظر می رسد .

یکم :در صورتی که در یک کشتی مسافرتی تعداد آدم بد حجاب بود برای خلاص شدن از دستشون اونو به یه جزیره دو ردست مثل جزیره ای که خونواده دکتر ارنس بودن بفرستید .

دوم : اگه دیدید توی دانشگاه بی حجابی شد کل دانشگاه رو تعطیل کنید تا بی حجابا نتونند درس بخونن

سوم : اگر دیدید تو یه شهری بی حجاب بود می تونید کل شهر و پلمپ کنید و با مهر وموم آن از ورود و خروج به اون شهر برای جلوگیری از ترویج بی حجابی ممانعت کنید.

چهارم :و پیشنهاد آخرم هم اینه برای جلوگیری از بروز این اتفاقها از همین حالا خیلی از مجالس ، پاتوقها ، ورزشگاه ها ، کنسرتها ف سینماها ،و سالن های تئاتر و دانشگاه ها ، مدارس ، شرکت ها رو تعطیل کنید .

با کمال تشکر بابا لنگ دراز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر