شما اینجا هستید

اخبار » بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به دیلم تخصیص یافت
گروه : اخبار

اسدی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: تاکنون ۵۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط با رقمی معادل ۴۵۰ میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات مذکور توسط دستگاه‌ها و نهادهای دارای سهمیه شناسایی، سیر مراحل ثبت سامانه جامع اشتغال را انجام داده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد برکت، علوی و کرامت رضوی، امور زندان‌ها و امور روستایی از عمده نهادهایی هستند که سهمیه به آنها تعلق گرفته و سیر مراحل قانونی را طی کرده اند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: دریافت نکردن تسهیلات اشتغال‌زایی در سال‌های گذشته، عدم حقوق بگیر دستگاه‌های دولتی یا شرکت های دولتی و خصوصی، دارا بودن مدرک اشتغال‌زایی در رسته‌های صنفی کشاورزی، صنعتی، گردشگری و شیلاتی از عمده شرایط اعطای این تسهیلات است.

وی ادامه داد: اجرای پنل‌های خورشیدی در روستاها با همکاری بسیج سازندگی، سهمیه امور روستایی، بخشداری‌ها و دهیاران از جمله طرح‌های دارای اولویت برای پرداخت تسهیلات مذکور بوده که تاکنون ۱۵ فقره ثبت نام کردند و هفت طرح اجرا شده است.

وی بیان کرد: سقف تسهیلات بین ۵۰۰ تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بصورت خویش فرمایی و بالاتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بصورت کارفرمایی است که به ازای هر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعهد ایجاد یک نفر اشتغال‌زایی باید انجام شود.

اسدی گفت: طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری های اقتصادی با رقم های بالای حجم سرمایه گذاری که پیشرفت فیزیکی بالای پنچاه درصد دارند در شهرستان شناسایی و برای پرداخت تسهیلات به کارگروه استانی معرفی می شوند که تاکنون ۲۰ طرح به این کارگروه معرفی شده‌اند.

فرماندار و رییس کارگروه اشتغال دیلم عنوان کرد: جلسات کمیته فنی و راستی آزمایی و شناسایی متقاضیان درقالب کارگروه اشتغال این شهرستان به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر