شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سند ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان دیلم صادر شد

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهرضمن تقدیر از فعالیت پویش نذرخدمت همکاران ثبت اسناد و املاک استان افزود: در این آخرین روز‌های ماه مبارک شعبان یکی از بهترین کار‌ها رضایت خلق است که کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با این پویش نذر خدمت در حال انجام آن هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) عنوان کرد: مولای ما امام حسین (ع) می‌فرماید: نیاز مردم به شما از نعمت‌های خدا بر شما است، از این نعمت افسرده و بیزار نباشید و شما همکاران که روز‌های پنج شنبه و جمعه با وجود تعطیلی ادارات، در محل کار حاضر می‌شوید تا امور محوله و ارباب رجوع را انجام دهید کاری بزرگ را انجام می‌دهید.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر افزود: در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در بحث حدنگاری تمامی اراضی کشور و سیاست‌های تحول و تعالی قوه قضاییه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اتمام حدنگاری نقش مهمی دارد که در استان بوشهر فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر، تلاش شبانه روزی و کار جهادی از سوی دستگاه‌های ذی ربط به ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را زمینه ساز تحقق این اهداف عنوان کرد و افزود: همانگونه که تثبیت مالکیت و حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی استان با موفقیت انجام گرفت، شایسته است مسئولان در حوزه اراضی کشاورزی به نحوی تلاش کنند تا این هدفگذاری در کمترین زمان ممکن به بهترین وجه تحقق یابد.

مهرانگیز افزود: با توجه به حضور همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در روز‌های تعطیل در اداره و پویش نذر خدمت جهت بررسی امور و تقدیر از همکران امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در شهرستان دیلم که شمالی‌ترین نقظه استان قرار گرفته حاضر شدیم.

رئیس کل دادگستری افزود: امروز سند مالکیت ۲۹۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان صادر شد که قدم بسیار مهمی در تکمیل حدنگاری اراضی استان است.

مهر انگیز به برخی از مسائل حقوقی مطرح شده در مراجع قضایی گفت: یکی از این مسائل و مشکلاتی که در مراجع قضایی بسیار مطرح است. دعاوی مربوط به حوزه ثبتی و مالکیت مسکونی و کشاورزی است که توصیه می‌شود مالکین و کشاورزان در خصوص صدور اسناد رسمی زمین‌های مسکونی و کشاورزی خود اقدام کنند که این عمل علاوه بر حفظ موقعیت ومالکیت اراضی خود به صورت رسمی از تشکیل پرونده‌ها و آسیب‌های دیگر جلوگیری می‌کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر