شما اینجا هستید

اخبار » بیش از ۲۵ برنامه و طرح های پیشگیرانه مختلف در سطح استان اجرا شده است
گروه : اخبار

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر:
بیش از ۲۵ برنامه و طرح های پیشگیرانه مختلف در سطح استان اجرا شده است.

خبربندر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر از اجرای بیش از ۲۵ برنامه و طرح های پیشگیرانه مختلف توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر و به نقل از داود دریایی کارشناس این معاونت؛ مجید آرامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: ساماندهی بنگاه های املاک و خودرو، طرح قاضی در مدرسه، راه اندازی دبیرخانه طرح جامع کنترل خشونت و پیشگیری از اعتیاد، ارائه مشاوره خانواده به کارکنان دادگستری استان و مشاوره روانشناسی در کانون اصلاح و تربیت استان از مهمترین اقدامات این معاونت در سال ۱۴۰۲ بوده است که در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه قضات، افراد متقاضی ازدواج و طلاق، متقاضیان اخذ پروانه تخصصی بنگاه های املاک و خودرو، والدین و همچنین روانشناسان از مهمترین کارگاه ها و دوره های آموزشی برگزار شده توسط این معاونت می باشد.
آرامی ادامه داد: تشکیل و شروع به فعالیت اندیشکده روانشناسی قضائی با هدف هم افزایی اجتماعی در جامعه و ترویج نیک زیستی و پیشگیری از انحرافات روانشناختی، جامعه شناختی و آسیب های اجتماعی و عدول از قانون، با ماهیت آموزشی، ترویجی، مشاوره ای را می توان یکی از شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در پیشبرد اهداف پیشگیرانه این معاونت بر شمرد.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان داشت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر در زمینه پیشرفت اجرای کمی و کیفی برنامه های پیشگیرانه ابلاغی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اجرای کامل برنامه ها و طرح های پیشگیرانه ابلاغی، جزء استان های برتر در سطح کشور قرار گرفته است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر خاطر نشان کرد: در طول اجرای برنامه های پیشگیرانه این معاونت همواره دستگاه ها و سازمان های مختلف استانی نقش برجسته ای داشته اند که با توجه به فرا قوه ای بودن موضوع پیشگیری، انتظار می رود که دستگاه ها و سازمان های استان در این زمینه بیش از پیش همکاری های لازم را با این معاونت و همچنین بخش های مختلف دادگستری استان داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر