شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پیگیر شهر شدن «چهارروستایی» هستیم
گروه : سرخط خبرها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: یکی از شاخصه‌های شهر شدن داشتن جمعیت است که دولت در این زمینه بسیار سخت‌گیر است اما موضوع شهر شدن «چهارروستایی» را با جدیت در دولت پیگیری خواهم کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس عبدالکریم جمیری در نشست با اعضای شورا و دهیار روستای چهارروستایی از توابع شهرستان گناوه با ابراز خرسندی از شرایط مطلوب و نظم و انضباط حاکم در این روستا اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در این روستا صورت گرفته و این جای بسی خوشحالی است.

جمیری ضمن تشکر از مسئولان این روستا، بر بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات این روستا تاکید کرد و گفت: در انجام هرکاری که باعث پیشرفت این روستا شود کوتاهی نخواهم کرد.

وی در خصوص مشکلات گازرسانی به این روستا بیان داشت: مسائل و مشکلات موجود در این زمینه، با حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح شده و وی نیز قول انجام کار و برطرف کردن این مشکل را دادند.

جمیری افزود: در خصوص ادامه کار گازرسانی و ترمیم کوچه‌ها موضوع را به مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح خواهم کرد که این مشکل نیز برطرف شود.

وی در ادامه در همین رابطه با حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تماس برقرار کرد و پیگیری گازرسانی و اتمام آن در روستای چهار روستایی شهرستان گناوه شد که حسینی نیز قول اتمام کار و حل مشکل را تا هفته دولت داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در خصوص طرح‌های نیمه تمام عمرانی در این روستا گفت: از بخشداری می‌خواهم تا این موضوع را پیگیری و به بنده گزارش دهند و اگر در سال ۹۲ اعتباری نبوده، اعتبار لازم در بودجه ۹۳ منظور شود.

وی در خصوص شهر شدن این روستا گفت: دولت این نگاه را دارد که برخی مناطق بدون داشتن شرایط و ویژگی‌های لازم شهرستان، بخش یا شهر شده‌اند و به همین خاطر قرار است این موضوعات را با انجام یک کار کارشناسی شده و در قالب لایحه ارائه دهد که به نظر می‌رسد این کار بسیار مشکل باشد.

جمیری ادامه داد: دومین شاخصه داشتن جمعیت است که دولت در این زمینه بسیار سخت‌گیر است ولی به جد این موضوع را در دولت پیگیری خواهم کرد و به نظر می‌رسد این روستا شرایط شهر شدن را دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مشکلات از جانب بخشدار این بخش شد، و عنوان داشت: پیگیر مسائل و مشکلات کتابخانه این روستا نیز خواهم بود.

جمیری همچنین در این نشست پیرامون مشکلات خطوط ارتباطی و اینترنت طی تماس با بحرانی مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر پیگیر این مسئله شده و خواستار برطرف شدن این مشکل روستای چهارروستایی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر