شما اینجا هستید

اخبار » طنز:گناوه خانه ی امن اصلاح طلبان/ نشست اصلاح طلبان دربیابان!
گروه : اخبار

صدای بندر – محمد مظفری: امروز شنبه سوم خرداد اصلاح طلبان استان بوشهر قرار است در گناوه جمع شوند و درباره دوم خرداد و همچنین سوم خرداد یه کمی هم چیزهای دیگر با هم گفتگو کنند. البته ناگفته نماند در خود شهر این اتفاق نمی افتد ها! نه، در حومه شهر ؛ یا بهتر بگویم در بیابان های اطراف گناوه، چون اصولا صحیح هم نیست برنامه ریزان و اعضای ستاد انتخاباتی و برندگان انتخابات ریاست جمهوری توی شهر و بین مردم و تو سالن های مرکز شهر بیایند و بنشینند و افاضات داشته باشند. حالا بگذریم و برویم سر اصل مطلب
مطلب مهم این است که حالا گناوه شده خانه امن اصلاح طلبان ،چون اینجا نه فرماندار سابقی هست، نه مسجد قرانی و نه گروه فشار ، اینجا اصلا قرار نیست در شهر برنامه ای برگزار شود.
اصلاح طلبان گناوه ای برای دور بودن از معرکه؛ مثل دفعات قبل در یک سالن عروسی بزرگداشت دوم سوم خرداد را می گیرند. نه اینکه گناوه گروه فشار داشته باشدا نه؛ اتفاقا اصولگراهای گناوه ای همه خیلی از اهل فشار نیستند. اما آدم بهتر است خودش جانب احتیاط را رعایت کند.

راستی تا یادم نرفته بگم که انگار بندگان خدا اصلاح طلبان مرکز استان و چند شهر دیگه هم که به علت تذکرات و فشار دوستان دلواپس بخصوص فرماندار فخیمه دولت نهم و دهم در بوشهر برنامه ی همایش خود را لغو کرده اند هم قرار است توی این همایش شرکت داشته باشند و با همه وجود برای بزرگداشت دوم خرداد در این همایش یواشکی حضور پیدا کنند!

تازه برگزار کنندگان ناپرهیزی کرده و به خیلی ها پیامک هم داده اند، آنها توی پیامکاشون نوشته اند قرار است بنشینند و هم اندیشی کنند ، آخه یکی نیست به دوستان اصلاح طلب بگوید اون وقت شب تو اون بیابون چه هم اندیشی چه کشکی چه… تازه نوشته اند قراره جبهه فراگیر اصلاحات درست بشود و بدتر از همه از دولت تدبیر و امید هم حمایت بشود. خوب برادر من میفهمی اگر این حرف ها به گوش فرماندار دولت نهم ودهم بوشهر برسد چه می شود؛ انوقت شما جوابگو هستید؟
راسیتش من خودم هم قصد داشتم بروم اما خدائیش هم راهم دوراست و هم کیلومتر سه جاده دیلم خیلی اونوقت شب تاریک است وسیله من هم چراغهایش مشکل دارند! اما خدائیش از یک چیز برگزار کنندگان همایش خوشم اومد اونم از پولتیک برگزار کنندگان در گزینش محل برگزاری همایش!
حالا اگر کسی جرات دارد بیاید توی بنگ بیابون ،ساعت ۹ شب کیلومتر سوم جاده دیلم آن هم در سالن پذیرایی عروسی مجلس اصلاح طلبان را به هم بزند!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر