شما اینجا هستید

اخبار » آیا تبادار مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس می شود؟
گروه : اخبار

صدای بندر: با استعفای مهندس مسعود نصوری و رفتن او از پارس جنوبی از مهندس اسماعیل تبادار استاندار اسبق بوشهر به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او یاد می شود.
به گزارش صدای بندر؛ مهندس اسماعیل تبادار بعد از استعفا از مدیر عاملی فرودگاه های کشور این روزها دوباره کانونی خبر ها شد و جسته گریخته از ایشان به عنوان کاندیدای جدی مدیرعاملی منطقه ویژه انرژی پارس نام برده می شود. اما آنطور که از گوشه کنا ر شنیده می شود مهندس تبادار هنوز به این پیشنهاد جواب مثبت نشان نداده و آنطور که منابع موثق و غیر موثق نقل می کنند یکی از دلایل اصلی آنها خواسته تبادار برای داشتن اختیارات کافی در حوزه مدیریت پارس جنوبی است.
از سوی دیگر با استعفای مهندس نصوری ازمدیرعاملی پارس جنوبی مسئولین وزارت نفت برای جانشینی او به مشکل برخورده اند ، هرچند این روزهای متفاوت غیر بومی برای این پست معرفی می شود ولی آنطور که شنیده می شود نفتی ها با تبادار که گزینه اصلی پارس جنوبی است هنوز به تفاهم نرسیده است.
حالا باید منتظر ماند و دید که تبادار که پیش از این به خاطر نداشتن اختیارات کافی از معاونت وزیر راه و مدیرعاملی فرودگاه های کشور استعفا داده با شرایط وزارت نفت کنار می آید یا نه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر