شما اینجا هستید

سرخط خبرها » عاقبت خوش ۴۴ سال جست وجو در پی پدر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: یک زن ساکن بندر گناوه استان بوشهر که ۴۹ ساله است پس از۴۴ سال جست وجو برای یافتن پدر به این نتیجه رسید که پدرش ۳۳ سال پیش در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل شده و نام پدرش به عنوان شهید جاوید الاثر ثبت شده است و او این را عاقبتی خوش توصیف کرد.

به گزارش صدای بندر ؛شهربانو محرابی پری متولد شهرستان ملایر استان همدان به همراه موسی استوار همسرش روز پنجشنبه با مراجعه به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان گناوه چگونگی این ماجرا را تشریح کرد.

وی گفت: یک ساله بودم که دست روزگار بین پدر و مادرم جدایی افکند و عمه مادرم که شوهرش را از دست داده و فرزند نداشت، سرپرستی ام را برعهده گرفت.

محرابی پری ادامه داد: با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث صدام علیه جمهوری اسلامی ایران به همراه عمه مادرم که در سن پیری بود به گناوه آمدم و در این شهر ساکن شدیم.

وی اضافه کرد: دراین موقع بود که مطلع شدم تنها برادرم که به پدر بزرگ مادری ام پناه برده بود، در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است.

محرابی پری بیان کرد: هیچ نشانه ای از پدر و خانواده پدری خود نداشتم و تنها نشانی پدرم نامش بود که در شناسنامه ام درج شده بود.

وی افزود: اگرچه در گناوه ازدواج کردم و صاحب فرزندانی شدم اما دلم آرام نگرفت و پرس وجو برای یافتن پدرم را ادامه دادم.

محرابی پری گفت: در فروردین امسال در بین گردشگران و مسافران نوروزی، خانواده ای ازشهرستان ملایر وارد شهرستان گناوه شدند و درخانه همسایه ما چند روزی را اقامت کردند.

وی اضافه کرد: دردیداری که با این خانواده ملایری داشتم با راهنمایی آنها به ثبت احوال گناوه مراجعه کردم تا با ارایه مشخصات شناسنامه ای ردی از پدرم بیابم.

محرابی پری افزود: ثبت احوال گناوه نیز پس از بررسی و تحقیق اعلام کرد که پدرم ۳۳ سال پیش دردوران دفاع مقدس در شهر آبادان به درجه رفیع شهادت نایل شده است.

حالا او هم خواهر شهید و هم فرزند شهید است، هرچند که آرزوی دیدن پدر برای همیشه بر دلش مانده اما خوشحال است که پس از ۴۴ سال برادران وخواهر پدری اش را پیدا کرده است هر چند که هنوز موفق به دیدار آنها نشده است.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گناوه با تایید شهید شدن پدراین زن گفت: فرزند این شهید به این نهاد مراجعه و پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که پدرش (قدرت الله محرابی پری) در دوران دفاع مقدس در آبادان به درجه رفیع شهادت نایل شده و از شهدای جاویدالاثر است.

محمدرضا ابراهیم زاده افزود: پرونده این شهید جاوید الاثر زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر