شما اینجا هستید

سرخط خبرها » لغو مراسم دوم خرداد توسط غارت گران اموال بیت المال
گروه : سرخط خبرها

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر گفت: با وجود بی مهری هایی که به بخشی از بدنه اصلاح طلب استان شده، اما همچنان حامی دولت آقای روحانی هستیم.

به گزارش صدای بندر به نقل از «خلیج فارس»؛ مسعود شکوهی در همایش گرامیداشت انتخابات ۲۴ خرداد که توسط اصلاح طلبان حامی روحانی در سینما بهمن بوشهر برگزار شد این مطلب را بیان کرد و افزود: کارنامه یکسال گذشته دولت مثبت است و هر چند انتقاداتی وجود دارد، اما معتقدیم از این دولت تمام و کمال حمایت کرده و به گسترش فضای امیدوار کننده در کشور کمک کنیم.

وب افزود: ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان هم به عنوان بخشی از جامعه اصلاح طلب بوشهر تلاش کرده و می کند با همدلی و همراهی، این فضای امیدوارکننده گسترش یابد.

نقش اصلاح طلبان در حماسه ۲۴ خرداد نمی توان مکتوم و پنهان کرد

وی با بیان اینکه ۲۴ خرداد ماه سرنوشت کشور با اراده ملت رقم خوردو کشور هیچ راه گریزی برای این پیچ خطرناک جز آن حماسه نداشت، افزود: من از تدبیر محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی تقدیر می کنم و امیدوارم با حمایت این دوستان کشور مسیر ترقی و پیشرفت را به سرعت طی کند چرا که اگر امروز دولت دکتر روحانی با اقتدار برنامه هایش را دنبال می کند، مدیون تمام این افزاد است.

شکوهی با بیان اینکه امیدوارم خاطرات تلخ هشت سال گذشته تکرار نشود گفت: در خلق حماسه سال گذشته نقش اساسی اصلاح طلبان قابل مکتوم کردن نیست، اما نمی دانم چرا افرادی خواهان کمرنگ کردن این مهم هستند.

مایوس کردن مردم خیانت به آرمان های کشور است

وی اظهار داشت: مردم با هزار امید به دکتر روحانی رای دادند و کمک به تداوم این امیدواری بر ما واجب بوده و هر حرکت مایوس کننده ای خیانت به آرمانهای کشور است.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر گفت: کمتر از یکسال و نیم دیگر انتخابات مهم مجلس در پیش داریم که عملکرد مثبت دولت می تواند موجب استمرار امید در بین مردم و همچنین حضور حداکثری را در این انتخاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه بی مهری های زیادی بر بخشی از بدنه اصلاح طلبی استان گذشت که با معاون رییس جمهور در میان گذاشته شد تا با کمک رییس جمهور چاره جویی شود، عنوان کرد: اصلاح طلبان همراه دولت هستند از این رو اختلاف میان این مجموعه خطرناک است، خصوصا اینکه خدای ناکرده این اختلاف با اراده ای از سوی برخی مدیران دولتی دنبال شود.

لغو مراسم دوم خرداد توسط زیاده خواهان و غارت گران اموال بیت المال

مسعود شکوهی با اشاره به لغو مراسم گرامیداشت انتخابات دوم خرداد که قرار بود توسط ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان برگزار شود، خاطرنشان کرد: با وجود تمهیداتی که اندیشیده شده بود، اما به دلیل زیاده خواهی افرادی که هیچ جایگاهی ندارند و از غارت بیت المال معده را تا خرخره پر کرده اند، این مراسم برگزار نشد و اصلاح طلبان با بزرگواری از این مسئله گذشتند.

شکوهی تصریح کرد: هرچند برخی برای برگزاری این مراسم همراهی کردند، اما اینکه در بدنه دولت علیه دولت عمل شود و اپوزیسیونی علیه خط مشی آن ایجاد گردد، خطرناک است.

وی با بیان ایتکه ذائقه مردم بوشهر اصلاح طلبی است، افزود: باید استان از این وضعیت امنیتی خارج شود، چرا چند نفر باید به خود اجازه دهند برای برنامه های اکثریت مانع تراشی کنند که خود را فراقانونی ببینند.

روند تغییرات مدیریتی در استان کند است

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با بیان اینکه روند تغییرات مدیریتی در استان کند است، اظهار داشت: یکسال از دولت یازدهم گذشت، سال آخر نیز چون وارد فضای انتخاباتی می شویم عملا هیچ است، از این رو برای اقدامات دولت فقط دو سال وجود دارد که کندی تغییرات مدیریتی موجب شده تا مخالفان دولت به ریش حامیان دولت بخندند.

وی گفت: دامنه تخریب دولت خصوصا در روستاها گسترده است که از ابتکار درخواست می شود این موضوعات را به دولت منتقل کرده تا تدبیری اندیشیده شده و اتفاق سال ۸۴ تکرار نشود.

برای مسئولان استان خط قرمز تعیین می کنند

شکوهی افزود: اینکه برخی برای مسئولین استان خط قرمز تعیین کنند و بهترین بچه های استان را کنار بزنند، خطرناک است و توجیه قانونی ندارد.

افرادی که سی دی فروش، دکه دار و راننده مینی بوس بودند، در دولت قبل مسئولیت گرفتند

وی با بیان اینکه موافق سخنان رییس جمهور هستیم که نباید داس برداشته شود، اما وجود مخالفان دولت در مدیریت های استان موجب کندی در عملکرد مناسب دولت می شود گفت: در دولت قبل افرادی که شغل سی دی فروش، دکه دار و راننده مینی بوس داشتند در این استان پست گرفتند و از هیچ کس ابایی نداشتند.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر با بیان این خبر که در ۲۴ خرداد ماه سال گذشته تعدادی اصلاح طلب بازداشت محترمانه شدند بیان کرد: در همین استان به ستاد جوانان حامی روحانی حمله شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، ولی اکنون آنهایی که هیچ هزینه ای نداده و بعضا مخالف دولت بوده اند، عهده دار مسئولیت ها هستند.

استاندار رفتار مهربانانه و صادقانه تر با گروههای سیاسی داشته باشد

وی خطاب به استاندار گفت:خواستار رفتار مهربانانه، صمیمانه و صادقانه تر با گروه های سیاسی در استان هستیم و بجای اینکه برخی بی مهری ها از نماینده عالی دولت دیده شود، باید این مشکلات از نهادهای خارج اراده دولت باشد.

وی در پایان مجددا تاکید کرد: وظیفه داریم دولت تدبیر و امید را همراهی کرده و حمایت کنیم و گلایه ها دلیلی بر اینکه مایوس شویم، نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر