شما اینجا هستید

اخبار » شب پرحادثه گناوه/دو نفر در حادثه تصادف کشته شدند/افراد ناشناس وانت را آتش زدند
گروه : اخبار

صدای بندر: دو وانت بار دیشب ۲۶ خرداد در دو حادثه مختلف در گناوه در آتش سوختند

به گزارش صدای بندر؛ بر اثز آتش سوزی عمدی؛یک دستگاه پیکان بار در چهارراه بهداری گناوه در آتش سوخت و به قسمت هایی از موتور و بدنه آن خسارت وارد آمد.
رضا زاده مسئول آتش نشانی شهرداری گناوه در گفتگو با صدای بندر گفت: حوالی ساعت۴:۴۰ بامداد روز دوشنبه ۲۶ خرداد به مرکز آتش نشانی گناوه خبر آتش سوزی یک دستگاه وانت بار ارسال گردید که مامورین ما در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافته و از آسیب دیدن و تخریب کامل این خودرو جلوگیری نمودند.
وی علت آتش سوزی را ریختن مواد اشتعال زا برروی سقف خودرو ذکر نمود و افزود قسمتی از موتور و بدنه ماشین در آتش سوخت.

رضا زاده همچنین از اعزام تیم ایستگاه شماره دوم آتش نشانی گناوه برای اطفاء آتش سوزی ناشی از برخورد شدید یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه ۲۰۶ صندوق دار در محور گناوه گچساران خبر داد.
تصادف شدید وانت بار و پژو
حوالی نیمه شب ۲۵ خرداد ماه تصادف شدید یک خودرو ۲۰۶ صندوق دار که از استان کهگلویه و بویر احمد به طرف گناوه در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت پیکان از اهالی گناوه؛باعث آتش سوزی پیکان بار و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان این دو خودرو گردیده است .
دهقان رئیس اورژانس گناوه نیز در گفتگو با صدای بندرگفت: ساعت۲۳:۴۰ شب ۲۵ خرداد به اورژانس خبر تصادف شدید یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ و یک دستگاه وانت پیکان روبروی سه راهی روستای تل تل در جاده گناوه به گچساران اطلاع داده شد و که به سرعت دو دستگاه آمبولانس از اورزانس شهری گناوه و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس جاده ای گناوه به محل حادثه اعزام گردیدند.
وی افزود: با توجه به اینکه وانت بار در قسمت عقب حامل مسافر بوده بیش از ۷ نفر دراین حادثه آسیب دیده و با آمبولانس به مراکز درمانی اعزام گردیدند که دراین بین دو تن از مسافران وانت فوت نمودند. همچنین سه نفر از مجروحین برای معالجات بیشتر به بوشهر اعزام شده وبقیه مصدومان ترخیص شده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر