شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کسب رتبه‌های برتر استانی توسط آموزش و پرورش خارگ
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر-به نقل از خبرگزاری فارس از خارگ، محمد فارسیمدان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امسال سال موفقی داشتیم و برای چهارمین سال پیاپی، رتبه برتر دبیرستان دوره دوم را در سطح استان کسب کردیم و دشتستان و خورموج بعد از ما قرار گرفتند.

وی افزود: در مقطع ابتدایی نیز برای دومین سال پیاپی رتبه نخست را کسب کردیم و شهرستان جم دوم شد و برای سومین سال پیاپی نیز در دوره دبیرستان نوبت اول یا همان راهنمایی مقام اول را کسب کردیم و کاکی مقام دوم را کسب کرد و این در حالی است که حفظ رتبه‌های برتر استانی بسیار سخت است و این با تلاش همه همکاران به دست آمده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خارگ بیان کرد: در جشنوراه استانی، ۱۸ نفر از دبیران ما، رتبه‌های برتر استانی را کسب کردند و دو تن از مدیران ما در جمع ۱۰ مدیر برتر استان قرار گرفتند و در زمینه دانش‌آموزی نیز ۱۶ نفر از دانش‌آموزان ما رتبه‌های برتر استانی را کسب کردند و البته اگر همکاری سایر مسئولین نبود، موفقیت‌های ما امکان‌پذیر نبود.

وی خاطرنشان کرد: قصد ما این است تا در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز بتوانیم اقدامات شایسته و درخور شأن خارگ انجام دهیم که البته این موضوع نیاز به همکاری و اعتباری خاص دارد که امیدوارم این موضوع از طریق بخشداری با همکاری و اعتباری خاص دارد که امیدوارم این موضوع از طریق بخشداری با همکاری سایرارگان ها انجام شود.
فارسیمدان با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مدون برای کنکور گفت: در زمینه کنکور نیز نیاز هست برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد تا بتوانیم همچون سال‌های گذشته رتبه‌های برتر را کسب کنیم و شاهد درصد قبولی بالایی در این زمینه باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر