شما اینجا هستید

سرخط خبرها » برگزاری گردهمایی سیاسی با هدف افزایش بصیرت نیروهای مسلح بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: گردهمایی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در این استان با هدف افزایش بصیرت و آگاهی نیروهای مسلح، برگزار شد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، محمد رضایی در گردهمایی سیاسی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: این همایش با هدف افزایش بصیرت و آگاهی نیروهای مسلح، به همت معاونان سیاسی نیروهای مسلح استان و به میزبانی معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) این استان اجرا شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این همایش با حضور مهمانان ویژه، تحولات منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: این همایش با توجه به حجم نیروها و رده‌های شرکت‌کننده در سطح خود از همایش‌های بصیرتیِ مهمی است که در کشور برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تأکید کرد: امروز با توجه به تحولات منطقه و به بن‌بست رسیدن طرح‌های تفرقه‌افکنانه‌ سران استکبار، می‌طلبد که نیروهای مسلح ضمن آمادگی خود در بعد دفاعی، با افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی خود ضمن شناخت بیشترِ توطئه‌های دشمن، آمادگی بیشتری برای مقابله با ترفندهای جدید دشمن به‌دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه نظامی فرزندان انقلابی این مملکت برگ‌های زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از کشور عزیزمان رقم زده‌اند و در حوزه برتری گفتمان انقلاب اسلامی و در مسیر رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی همه‌ ما مسئولیم با صلابت‌تر از گذشته حرکت کنیم و تلاش‌های مذبوحانه دشمن را برای انزوای جغرافیایی و فکری انقلاب اسلامی، به شکست بکشانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر