شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دو ایستگاه انتقال برق استان بوشهر افتتاح شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: دو ایستگاه انتقال برق استان بوشهر افتتاح شد.
به گزارش ضدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا مشفقیان ظهر شنبه در آئین افتتاح چهار پروژه برق‌رسانی در شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه برق‌رسانی به نقاط مختلف کشور صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز طرح‌های بسیار مهمی اجرا شده است.

وی امسال را در زمینه توسعه تاسیسات برقی کم‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: دو ایستگاه انتقال برق در استان بوشهر امسال به بهره‌برداری رسیده است که شامل ایستگاه انتقال ۶۶ به ۲۳۰ کیلوولت دیلم و ایستگاه انتقال ۴۰۰ کیلوولت خورموج است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر افزود: ایستگاه انتقال ۶۶ به ۲۳۰ کیلوولت دیلم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پروژه اجرا شده است که منطقه گناوه تا دیلم تا مرز استان خوزستان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ایستگاه انتقال ۶۶ به ۲۳۰ کیلوولت دیلم تمام ایستگاه‌های ۶۶ کیلوولتی که اکنون در مدار هستند را تحت پوشش قرار داده و آنها را تغذیه می‌کند و شاهد ثبات و پایداری بیشتری در این خطوط خواهیم بود.

مشفقیان با اشاره به اینکه اغلب نقاط کشور هم اکنون از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، تصریح کرد: تلاش های بسیار خوبی برای توسعه برق مناسب به همه نقاط کشور صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در این زمینه اجرا می‌شود.

لازم به کر است که چهار پروژه برق‌رسانی شامل ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت دیلم، خط ۶۶ کیلوولت خروجی ایستگاه دیلم، خط ۲۳۰ کیلوولت دیلم ـ سیامکان و ارتباط فیبرنوری ایستگاه‌های دیلم ـ سیامکان افتتاح شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر