شما اینجا هستید

سرخط خبرها » همایش «قافله خورشید» در بوشهر برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده وزیر دفاع در استان بوشهر گفت: همایش «قافله خورشید» و تجلیل از فرماندهان رده گردان به بالای هشت سال دفاع مقدس پنج مهرماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، عبدالرضا حق‎پرور ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: همایش «قافله خورشید» با هدف تجلیل از فرماندهان رده گردان به بالا هشت سال دفاع مقدس به طور همزمان در مراکز استان‎ها در تاریخ پنج مهرماه برگزار می‌شود و ابلاغ این ماموریت از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح سپرده شده است.

نماینده وزیر دفاع در استان بوشهر گفت: فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با داشتن فرهنگ پایداری توانستند در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند و آنها را مغلوب خود سازند.

وی با بیان اینکه تاکنون به نحو مطلوب از فرماندهان زمان جنگ تقدیر نشده، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس دلاورمردی‎های شهدا و جانبازان استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه همایش قافله خورشید برگزار می‌شود.

حق‎پرور با بیان اینکه رسانه‎ها باید در انتقال فرهنگ دفاع و پایداری در جامعه اهتمام لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش، اقتدار و پیشرفتی که امروزه در کشور موج می‎زند مرهون ایثارگری‎‎‎ها و دلاورمردانی بوده که از خواسته‎های مادی و معنوی خود گذشتند و برای اعتلای ایران اسلامی جان در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس از طولانی‌ترین جنگ‎ها کشور محسوب می‎شود و در آن با رشادت‎هایی که فرماندهان از خود نشان دادند حتی یک وجب از خاک کشور نیز به دشمن واگذار نشد.

وی فرهنگ جهاد و شهادت را لازم برون رفت از مشکلات دانست و گفت: اگر فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شود از دریای پرتلاطم کنونی سربلند بیرون خواهیم آمد.

فعالیت ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در کشور

نماینده وزیر دفاع در استان بوشهر تصریح کرد: ۹۰ هزار نفر از رزمندگان بوشهری در سال‎های جبهه و جنگ به میدان نبرد اعزام شدند که به تناسب جمعیت استان بوشهر این آمار اعزام، آمار بسیار بالایی بود و این نشان از غیرت و رشادت‌های دلاورمردی‌های مردم استان بوشهر بوده است و آنها در طول حضور خود در جبهه با حضور در ۷۲ عملیات زمینی کارنامه افتخارآمیزی را از خود برجای گذاشتند.

حق‎پرور در ارتباط با فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان بوشهر اظهار داشت: هفت دفتر الکترونیکی ارائه خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان بوشهر و در مجموع ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیکی این سازمان در سطح کشور فعالیت می‎کنند.

کمک ۱٫۵ میلیارد تومانی بیمه کوثر به زلزله‌زدگان شنبه

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ارتباط با زلزله شنبه ۱٫۵ میلیارد تومان کمک کرد و ۱۸۰ کانکس را در اختیار زلزله‎زدگان قرار داد و توانست اقدامات شایانی را در جریان این حادثه انجام دهد.

رئیس خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه خدمات بیمه کوثر برای همه ملموس است، متذکر شد: این بیمه در حوزه درمانی بیش از ۱۰۰ نوع داروی گیاهی، طب سنتی، طب اسلامی را در پوشش خود قرار داده و همچنین برای بازنشستگانی نیروهای مسلح نیز با ارائه خدمات گوناگون مشکلات آنها را پیگیری می‎کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر