شما اینجا هستید

سرخط خبرها » واقعه غدیر در هشت شهر استان بوشهر بازسازی خواهد شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: واقعه غدیر در هشت شهر استان بوشهر بازسازی خواهد شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ عباس درویشی عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های روز عید غدیر در استان بوشهر اظهار داشت: با همکاری کمیته‌های مختلف، برنامه‌های مناسب و مطلوبی در روز عید غدیر خم در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای بازسازی واقعه غدیر در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بازسازی این واقعه هجدهم ذی‌الحجه همزمان با روز ۲۱ مهرماه در هشت شهر استان بوشهر اجرا می‌شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر تصریح کرد: بازسازی واقعه غدیر علاوه بر مرکز استان در شهرهای دیر، دیلم، دلوار، برازجان، گناوه، خورموج و اهرم برگزار خواهد شد.

وی روز عید غدیر خم را عید بزرگ مسلمانان توصیف کرد و بیان داشت: جشن‌های مختلفی در این روز در استان بوشهر برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با همکاری نهادهای فرهنگی استان اجرا خواهند شد.

درویشی به اهمیت بسیار زیاد بازسازی و اجرای واقعه بزرگ غدیر برای نسل‌های جوان و نوجوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان تلاش دارن شبهاتی را در این زمینه ایجاد کنند که اجرای این برنامه گام مهمی در این راستا است.

وی از هماهنگی برای اجرای مناسب ایت برنامه خبر داد و گفت: فرماندهان نواحی و کارگردانان بازسازی واقعه غدیر به منظور آموزش مسائل مورد نیاز برای بازسازی این واقعه در یک دوره اموزشی در شهر یزد حضور خواهند یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر