شما اینجا هستید

سرخط خبرها » شکارچیان بز وحشی در تنگستان دستگیر شدند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست تنگستان گفت: دو شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک راس بز وحشی در تنگستان شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مامورین یگان حفاظت محیط زیست تنگستان بر اساس گزارش دریافتی از دوستداران محیط زیست در ارتفاعات کوه مند (شرق روستای هدکان) مبنی بر حضور دو نفر شکارچی، به منطقه مذکور اعزام و موفق به دستگیری متخلفین شدند.

علیرضا نعمتی تشریح کرد: پس از مشاهده متخلفان و تعقیب ایشان به مدت هشت ساعت در دو محل که احتمال بازگشت آنها بود اقدام به کمین کردیم که خوشبختانه با تلاش و هوشیاری مامورین یگان، موفق به دستگیری متخلفین شدیم.

نعمتی ادامه داد: پس از بازرسی، از ایشان یک رأس بز وحشی، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی برنو به انضمام ۳۳ عدد فشنگ، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی به همراه ۲۲عدد فشنگ، دو دستگاه دوربین چشمی و یک قبضه چاقو کشف وضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم متخلفین تحویل مراجع انتظامی تنگستان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تنگستان ضمن تشکر صمیمانه از مامورین یگان حفاظت تنگستان که تلاش موثری برای حفاظت از انفال الهی، بصورت شبانه روزی از خود نشان دادند از دادستان تنگستان، رییس کلانتری اهرم و همکاران ایشان و به‌خصوص همیاران محیط زیست که دراین راستا کمال همکاری را داشتند قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر