شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بیش از ۱۹ هزار کلاس اولی در استان بوشهر راهی مدرسه شدند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: همزمان با سراسر کشور ۱۹ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی استان بوشهر راهی کلاس درس شده و تحصیل خود را آغاز کردند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مقطع اول ابتدایی صبح امروز در مدرسه سعادت بوشهر آغاز و ۱۹ هزار و ۹۰۰ کلاس اولی راهی کلاس درس شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با ابراز خرسندی از آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: امروز فرزندان ما راهی کلاس درس می‌شوند تا با توکل بر خدا، تعلیم و تربیت را فرا بگیرند و پشتوانه‌ای برای فردای کشور باشند.

اصغر حصیری با اشاره به اقدامات مختلف برای بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: امروز ۷۶۰ کلاس درس برای کلاس اولی‌ها در کل استان در نظر گرفته شده بود که تحصیل خود را آغاز کنند.

وی تعامل اولیا و مربیان برای تعلیم و تعلم بهتر دانش‌آموزان را ضروری خواند و گفت: انتظار داریم اولیای دانش‌آموزان در کنار معلمان بتوانند سال تحصیلی خوب و پرباری را برای فرزندان خود رقم بزنند.

حصیری گفت: فردا نیز سال تحصیلی برای سایر مقاطع آغاز خواهد شد و در استان بوشهر ۱۸۰ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی راهی کلاس درس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر متذکر شد: همچنین فردا ۳۲هزار دانش آموز متوسطه دوم، فنی و حرفه‎ای و کاردانش ۱۱ هزار نفر و ۹۰۰ دانش آموز نیز در مدارس استثنایی ثبت‌نام شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر