شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بزرگراه برازجان به گناوه امسال تکمیل می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره‌برداری بزرگراه برازجان به گناوه خبرداد و گفت: بیش از ۶۵ درصد این بزرگراه ۸۰ کیلومتری مورد بهره‌برداری قرار گرفته که پیش بینی می‌شود با تامین اعتبار لازم امسال تکمیل شود.
به گزارش صدای بندر، علیرضا صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه ایمنی راهها با بیان اینکه استان بوشهر از ایمنی مطلوبی در جاده‌های استان بوشهر برخوردار است اظهار کرد: بیش از ۹ هزار و ۳۰ کیلومتر راه همسنگ در استان بوشهر وجود دارد که از ایمنی لازم برخوردار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴هزار و ۲۸۰ کیلومتر جاده در استان بوشهر زیر پوشش ترافیک جاده‌ای است تصریح کرد: طول راههای استحفاظی استان بوشهر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی ۴ هزار و ۲۸۰ کیلومتر است که نیمی ازآن راه روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار است تاکید کرد: آمار تصادفات و میزان خسارت‌های وارده در جاده موید این مهم است که ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت خاصی برخوردار است.

صفایی با اشاره به اینکه دهه ایمنی راهها به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود افزود: به منظور توجه جدی‌تر و اطلاع رسانی در حوزه ارتقا ایمنی تردد در جاده‌ها ۱۴ آبان با عنوان روز ملی فرهنگ عمومی و روز دهم این دهه مصادف با ۲۵ آبان روز یادمان قربانیان جاده‌ای است.

وی از بهره برداری از بزرگراه برازجان به گناوه خبرداد و گفت: بیش از ۶۵ درصد این بزرگراه ۸۰ کیلومتری مورد بهره‌برداری قرار گرفته که پیش بینی می‌شود با تامین اعتبار لازم امسال تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست که به بهره‌برداری از آنها ایمنی راهها در استان بوشهر بهبود می‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر