شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ساخت ۵۵ کلاس درس در استان بوشهر توسط بنیاد برکت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: تاکنون ۵۵ کلاس درس توسط بنیاد برکت در استان بوشهر ساخته شده است.

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: تاکنون توسط بنیاد برکت ۵۵ کلاس درس در استان بوشهرساخته شده است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: بنیاد برکت از سال ۱۳۸۹ تاکنون ۵۵ کلاس درس درقالب ۱۵ باب مدرسه در استان بوشهر ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

وی ادامه داد: این مدارس با زیربنای ۵۷۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در مناطق حاشیه‌ای و محروم شهرها و روستاهای دورافتاده استان بوشهر احداث شده است.

مرادی اضافه کرد: هم اکنون نیز یک مدرسه با هشت کلاس با زیر بنای ۵۳۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد برکت در این استان در حال احداث است.

وی افزود: این مدرسه دارای هشت کلاس درس و دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مرادی خاطرنشان کرد: در هفته جاری عملیات اجرایی ۳۳ کلاس درس در قالب چهار پروژه آموزشی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع از سوی بنیاد برکت دراستان بوشهر آغاز می‌شود.

وی افزود: برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۵۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار توسط بنیاد برکت تخصیص یافته است.

مرادی یادآور شد: این پروژه‌های آموزشی شامل ۱۳ کلاس در بوشهر، ۱۳ کلاس درس در چغادک، شش کلاس درس درروستاهای «خون» دشتستان و سه کلاس درس نیز در روستای سهمو عسلویه احداث می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر