شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۶۶ پروژه خیرساز آموزشی در استان بوشهردر دست اجراست
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۶۶ پروژه خیرساز آموزشی با ۲۹۰ کلاس درس در حال حاضر در این استان در دست اجراست.
عبدالمحمد شعرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توجه به مدارس روستایی از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است که طرح‌های مختلفی در این راستا اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح ۷۷ در مدارس روستایی زیر ۱۰ نفر دانش آموز استان بوشهر، افزود: این طرح که با حمایت مردمی انجام شد نمونه‌ای موفق از مشارکت مردمی در آموزش و پرورش است.

شعرانی با اشاره به بازدید خود از دبستان ابوالفیروز و بیان اینکه لبخند دانش آموزان روستایی برای ما دعاست، گفت: در هفته‌های گذشته با دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان تیمی از این مدرسه بازدید کرده و گزارشی به وی ارائه شد و مدیرکل آموزش و پرورش بنده را مامور به رسیدگی به مشکلات این مدرسه کرد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: اقلامی از جمله یک دستگاه رایانه، وسایل ورزشی و لوازم التحریر به مدرسه تحویل داده شده است اما مشکل ما ساختمان تخریبی این مدرسه است که زیبنده دانش آموزان عزیزمان نیست.

شعرانی گفت: امیدواریم با جذب خیرین مدرسه ساز ساختمان جدیدی برای دبستان شهید غلامحسین مسیح گل روستای ابوالفیروز ساخته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر