شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تسهیلات ویژه برای مناسب سازی منازل معلولین پرداخت می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: تسهیلات و اعتبارات ویژه برای مناسب سازی منازل مسکونی معلولین در راستای آسایش بهتر این قشر در نظر گرفته شده است و دراین زمینه مورد حمایت جدی قرار می گیرند.
به گزارش صدای بندر، حسین اسدی راد درهمایش مناسب سازی محیط در جمع معلولین دشتستانی افزود:مناسب سازی ،ایجاد محیط های بدون مانع و تسهیل دسترسی برای همه افراد جامعه و معلولین است.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه جمعیت کشور به سمت سالمندی است، نیاز است که با مشارکت همه مردم ،بخش های خصوصی و دولتی زیرساخت های لازم را برای سالمندان جامعه مورد توجه جدی قرار دهیم.

اسدی راد گفت: هنگامی بستر و شرایط لازم برای حضور فیزیکی و اجتماعی سالمند و معلول در جامعه مهیا باشد قطعا می توان توانمندی ها خود را بهتر نشان دهد.

فرماندار دشتستان نیز گفت:مناسب سازی فضا و معابر شهری یکی از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای افراد جامعه بویژه معلولان و سالمندان است.

ارسلان زارع تصریح کرد: در شهرستان دشتستان تعدادی از شهرداران و دهیاری های بزرگ گام های خوبی در راستای مناسب سازی محیط ویژه معلولین برداشته اند که لازم است این روند جهت خدمات رسانی بهتر به معلولین استمرار داشته باشد.

وی اظهار داشت: در شهر برازجان خیابان شهید چمران به عنوان الگو و پایلوت برای اجرای طرح مناسب سازی محیط ویژه معلولین انتخاب شده است.

علیرضا هوشیار رئیس بهزیستی دشتستان نیز گفت:شهرستان دشتستان دارای چهارهزارو ۸۰۰ معلول جسمی و حرکتی،ذهنی ،ناشنوایی و نابینایی ،اعصاب و روان و گفتاری است.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر