شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرماده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) دشتی مطرح کرد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: تشکیل کارگروه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های توسعه در شهرستان دشتی ضروری است.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، علی غضنفری ظهر امروز در گردهمایی سالانه بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دشتی که با حضور شش کارگروه و ۱۲ قشردر سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش دشتی برگزار شد اظهار داشت: هدف مهمی که دشمن آن را دنبال می‌کند توقف نظام در عرصه‌های گوناگون است لذا در این زمینه می‌توان به ترور شخصیت‌های مختلف نظام توسط منافقین با نقشه شوم استکبار اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دشتی اضافه کرد: جنگ تحمیلی علیه ایران یکی از نمونه‌های دشمنی‌های استکبار جهانی برای متوقف کردن انقلاب است و در دهه هفتاد تهاجم فرهنگی علیه کشور از دیگر طراحی‌های دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در دو دهه اخیر تحریم‌های اقتصادی توام با تهاجم و جنگ فرهنگی را در دستور کار قرار داده و اکنون این تهاجمات شدت پیدا کرده است.

غضنفری با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تغییر مسیر انقلاب است، یادآور شد: تمام توطئه‌هایی که دشمن علیه این نظام اسلامی طراحی کرد موجب عزم ملی، اراده ملی، انسجام، اتحاد و همدلی در تمام عرصه‌ها شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی خاطرنشان کرد: نگرانی استکبار جهانی از تفکر اسلام در دنیاست و غرب به‌خاطر همین مسئله در همه دوره‌ها به دنبال ناکارآمدی انقلاب اسلامی بوده که در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: تجربه و تاریخ نشان می‌دهد هر کجا مقاومتی صورت نگرفته دشمن جسورانه‌تر شده و برنامه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی داشته شدت پیداکرده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: نقشه راهی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی است و تنها راه‌برون رفت ایران اسلامی از پیچیدگی‌ها و شرایطی که امروز دنیای غرب و استکبار جهانی برای ما به‌وجود آورده‌اند جهاد اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: بسیج دارای یک ظرفیت منحصر به فرد به عنوان مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی که متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است در ابعاد مختلف و در جهت توسعه کشور گام برداشته است.

غضنفری یادآور شد: تشکیل کارگروه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در دشتی وجود دارد و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه شهرستان مفید و موثر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر