شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفین بازار دشتی مماشات نکنند

صدای بندر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفین عرصه بازار این شهرستان مماشات نکنند.
به گزارش صدای بندر، حمید بردستانی صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار داشت: این دومین جلسه تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان به منظور پایش و بررسی عملکرد کمیسیون تنظیم بازار در نیمه اول در سطح شهرستان و پیش بینی تمهیدات لازم برای ایام باقی مانده ماه رمضان است.

وی افزود: با توجه به گزارش اعضای کمیسیون، بازدیدهای متعدد بهداشتی، کنترل قیمت‌ها مشخص شد که توزیع اقلام مصرفی با فراوانی بالا در سطح بازار به خوبی صورت گرفته است.

بردستانی بیان کرد: همچنین سقف قیمت‌های مصوب نیز رعایت شده و طی بررسی‌ها فقط پنج درصد از ۲۳۰ بازدید سقف قیمت‌های مصوب را رعایت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در این مدت ۱۲ پرونده تخلف بهداشتی تشکیل شده، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی گزارش بازدیدهای صورت گرفته در سطح بخش‌ها را به اطلاع بخشداران برسانند.

بردستانی بر جدیت شهرداران در رفع سد معبر تاکید کرد و گفت: سد معبر باعث توزیع نامناسب اقلام، اشکال در سهولت دسترسی مردم به بازار، ایجاد ترافیک و اتلاف وقت مردم می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفین عرصه بازار این شهرستان مماشات نکنند.
منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر