شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » پروژه اتصال شبکه آبرسانی آبپخش به خط انتقال آب کوثر آغاز شد

صدای بندر- بخشدار آبپخش گفت: پروژه اتصال شبکه آبرسانی آبپخش به خط انتقال آب کوثر که مصوبه نشست هم اندیشی استاندار بوشهر برای توسعه بخش آبپخش بود، آغاز شده است.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، علی مردانلو شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای این پروژه با اشاره به ضرورت اجرای این طرح افزود: با توجه به کمبود منابع آبی و کاهش ورودی آب از خط محرم، اتصال شبکه آبرسانی به خط انتقال آب کوثر ضروری است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سفر استاندار به آبپخش در اواخر سال گذشته، در نشست هم اندیشی و توسعه بخش، استاندار دستور اتصال شبکه آبرسانی آبپخش به خط کوثر و اختصاص اعتبار به آن را صادر کرد که با پیگیری های مکرر فرماندار دشتستان این پروژه تامین اعتبار شده و در حال اجراست.

مردانلو اعتبار تخصیص یافته برای این طرح را ۲۵میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: این پروژه در فاز اول از روستای چهارروستایی به سمت شبانکاره به طول دو کیلومتر با قطر لوله ۵۰۰ میلیمتر و با دو ایستگاه پمپاژ کوچک در حال اجراست.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: این اعتبار در دو مرحله ۱۰ و ۱۵ میلیارد ریالی جذب و هزینه خواهد شد.

مردانلو با اشاره به مشکلات مردم این بخش در خصوص آب، از اهتمام استاندار ، فرماندار ، مدیرعامل آب و فاضلاب استان و مجموعه عوامل دخیل در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر