شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » یادواره سه شهید بی نشان شهربردستان دیر برگزارشد

صدای بندر- یادواره سه شهید بی نشان با حضور خانواده معظم شهدا، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در مهدیه شهر بردستان شهرستان دیر برگزارشد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، امام جمعه دیر روز سه شنبه دراین آیین معنوی گفت: شهدا در آسمان معروف و مقرب درگاه خدا و به جایگاهی دست پیداکرده اند که نزد حضرت حق روزی می خورند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: یادواره و آیینی که مربوط به شهدا باشد تکراری نیست و پیام آور است که به جامعه انرژی و معنویت می بخشد.

وی یادآورشد: مادران شهدا همچون کوه در مقابل سختی انتظار فرزند خود ایستاده اند و این ایستادگی برای همه پیام صبر و ایستادگی دارد.

امام جمعه دیر گفت: عزت، سربلندی و استقلال کشور به برکت فداکاری و ایثارشهداست و شهیدان برای نسل نوجوان وجوان الهام بخش هستند.

وی درخصوص پیام شهدا در عرصه سیاسی یادآورشد: شهیدان به ما پیام می دهند که همانطور که ما در عرصه نظامی و دفاعی فداکاری و ایستادگی کردیم شما هم استقلال سیاسی مملکت را حفظ کنید.

یادواره سه شهید بی نشان، شهید سید محمد پوزش، شهید سید عبدالحسین موسوی کراماتی و شهید حجت الاسلام مهدی اندرواژ به همت مهدیه، پایگاه مقاومت امام سجاد، حوزه ثارالله ، شهرداری و شورای اسلامی شهر بردستان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر