شما اینجا هستید

اخبار » حجاج استان بوشهر ۲۰ شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
گروه : اخبار

صدای بندر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: برای شرکت در کنگره عظیم جهانی حج، زائران استان بوشهر از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

عبدالرسول رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه سهمیه اعزام حجاج استان بوشهر به سرزمین وحی افزایش یافته است، اظهار داشت: سال گذشته در موسم حج از استان بوشهر ۷۲۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند که سهمیه امسال۸۷ نفر افزایش دارد.

وی با بیان اینکه زائران بوشهری ۲۰ تا ۲۲ شهریور به حج تمتع مشرف می‌شوند، تصریح کرد: برای شرکت در کنگره عظیم جهانی حج، زائران استان بوشهر از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان این‌که حجاج استان بوشهر با ۴ پرواز از فرودگاه بوشهر اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: حجاج استان بوشهر به جده بوسیله چهار پرواز اعزام می‌شوند که ۲۰ شهریور دو پرواز و ۲۱ و ۲۲ شهریور هر کدام یک پرواز از فرودگاه بوشهر به جده انجام می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه نخستین پرواز حجاج از فرودگاه بوشهر ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه بیستم شهریور انجام می‌شود گفت: ۸۰۷ نفر از زائران خانه خدا در قالب شش کاروان از استان بوشهر به دیار وحی اعزام می‌شوند.

وی از مدینه بعد بودن زائران خانه خدا از استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: ۶۰ درصد از ۶۴ هزار حجاج ایرانی مدینه اول و ۴۰ درصد مدینه بعد هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر