شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » بخش‌های تخصصی سی‌.تی‌.اسکن و ام‌.آر‌.آی در شهرستان جم ایجاد شود

صدای بندر- فرماندار جم گفت: بخش‌های تخصصی دیالیز، سی‌تی‌اسکن، ام‌آر‌آی و سوانح و سوختگی در جم ایجاد شود.

به گزارش صدای بندر، فرماندار جم ظهر چهارشنبه در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان جم بر لزوم راه‌اندازی بخش‌های درمانی مورد نیاز در شهرستان تاکید کرد.

فتح‌اله نوروزی با اشاره به نگاه خوب و مثبت دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: اقدامات و دستاوردهای بسیار مثبتی در دو سال اخیر در کشور انجام شده که رضایت‌مندی مردم را در حوزه سلامت را به همراه داشته است.

وی افزود: در شهرستان جم نیز با تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و همراهی خوب مجموعه مدیریتی شهرستان و بهداشت و درمان صنعت نفت اقدامات بسیار موثری به ویژه اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام شده است که شایسته تقدیر است.

نوروزی راه‌اندازی بخش‌های تخصصی درمانی را یکی از الزامات مهم در حوزه سلامت برشمرد و افزود: راه‌اندازی بخش‌های تخصصی مختلف چون دیالیز، سی‌.تی‌.اسکن، ام‌.آر‌.آی و سوانح و سوختگی در شهرستان جم می‌تواند بخش مهمی از هزینه‌های درمانی بیماران را کاهش دهد.

فرماندار جم از بخش دیالیز به عنوان یکی از دغدغه های مهم شهرستان یاد کرد و گفت: طبق آمارهای اعلامی هم اکنون ۲۱ بیمار دیالیزی در شهرستان وجود دارد که برای انجام دیالیز به شهرستان های همجوار سفر می کنند.

نوروزی اضافه کرد: با توجه به شرایط سختی که این بیماران کلیوی دارند احداث و راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان توحید جم یک ضرورت و نیاز انکار ناشدنی است.
وی به محدودیت‌های بیمارستان توحید در احداث ساختمان برای بخش دیالیز اشاره و ابراز کرد: در راستای احداث ساختمان از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد و در همین راستا نشستی نیز با خیرین شهرستان داشتیم که امیدواریم احداث ساختمان در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با تقدیر از همراهی بیمارستان توحید جم در اجرای طرح تحول نظام سلامت بر لزوم حمایت هر چه بیشتر دانشگاه علم پزشکی استان از این بیمارستان تاکید کرد و گفت: بیمارستان توحید با کمبود نیروی انسانی در برخی بخش‌ها مواجه است که انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر