شما اینجا هستید

اخبار » بیمارستان دیلم تجهیز می‌شود
گروه : اخبار

صدای بندر: فرماندار شهرستان دیلم گفت: بیمارستان دیلم تا پایان شهریور به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تشخیصی سونوگرافی ورادیولوژی مجهز می‌‎شود.

به گزارش صدای بندر، حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشت با مسئولان حوزه درمانی شهرستان دیلم با قدردانی از تلاش بهورزان در ارتقا سلامت بیماران اظهار داشت: بهرورزان بهترین رسیدگی کنندگان به جامعه هدف هستند وخدمات آنها قابل تحسین است.

وی، با بیان اینکه سلامت وامنیت مهم‌ترین نعمت‌ها دانست و افزود: درتقسیم اعتبارات ازاولویت‌دارترین پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات به فصل بهداشت و درمان مردم است.

اسماعیلی با بیان اینکه به حوزه سلامت و بخش درمان توجه ویژه‌ای شده است بیان کرد: به حوزه سلامت مردم شهرستان دیلم نگاه ویژه‌ای شده بگونه‌ای که امکانات درمانی و رسیدگی به آسیب دیدگان در دو سال گذشته ارتقا یافته است.

فرمانداربا بیان اینکه باید خدمات نظام ودولت را برای مردم بازگو کنیم گفت: بازگو کردن عملکرد دولت سبب می‌شود تا فضای جامعه با نشاط و دارای آرامش، آسایش و امیدوار شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان دیلم به دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی مجهز می‌شود بیان کرد: بیمارستان دیلم تا پایان شهریور به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته تشخیصی سونوگرافی ورادیولوژی مجهز می‌‎شود.
دراین مراسم ازبهرورزان نمونه شهرستان دیلم تجلیل شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر