شما اینجا هستید

اخبار » حجاج استان بوشهر به‌وسیله ۴ پرواز به استان بازمی‌گردند
گروه : اخبار

صدای بندر: جانشین حج و زیارت استان بوشهر گفت:حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه به استان بازمی‌گردند.

به گزارش صدای بندر، مهدی صداقت ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر در رسیدگی به حادثه دیدگان منا با بیان اینکه در این واقعه عده‌ای از حجاج کشورمان جان باختند اظهار داشت: با یافتن مفقودین تعداد جان باختگان حجاج کشورمان در حادثه منا از ۱۳۳ نفر به ۱۱۸ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حادثه منا ۳۶۰ نفر از حجاج کشورمان مجروح شدند گفت: حجاج استان بوشهر در حادثه منا ۷ نفر مفقود هستند که برای یافتن آنها تلاش‌هایی انجام شده است.

جانشین حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اسامی حجاج مفقود شده استان بوشهر گفت: غلامحسین بارانی، علی گمارلو، خلیل فرح، محمد کامل، حسین عیوضی از اعضای کاروان ۱۶۱۳۳ به مدیریت رسول میگلی نژاد جزو زائران مفقود شده استان بوشهر در حادثه منا در مکه مکرمه هستند.

صداقت با بیان اینکه از کاروان اهل سنت استان بوشهر نیز دو نفر مفقود هستند بیان کرد: از کاروان شماره ۱۶۰۱۱ به مدیریت محمد عبداللهی مربوط به اهل تسنن عبدالرحمن لطیفی و عبدالعزیز نساج از دیگر مفقودان حادثه منا اعلام شده‌اند.

وی با بیان اینکه حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز به بوشهر برمی‌گردند افزود: حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه به فرودگاه بوشهر برمی‌گردند.

جانشین حج و زیارت استان بوشهر افزود: در این ۴ پرواز ۸۸۱ نفر حاجی قرار دارند که ۷۹۳ نفرشان مربوط به شش کاروان استان بوشهر و ۸۸ نفر هم مربوط به یک کاروان از استان هرمزگان است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر