شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۱٫۹ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

صدای بندر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در ۷ ماه گذشته بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، سرهنگ وحید زرین‌کلاه ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در استان بوشهر تشدید یافته است اظهار داشت: به سبب ناامنی که برای قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر فراهم شده این استان نمی‌تواند بارانداز قاچاقچیان باشد.

وی با اشاره به اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اشرافیت کامل بر تردد فعالیت‌های سوداگران مرگ دارند از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبرداد و بیان کرد: با تلاش اطلاعاتی چند ماهه باند تهیه و توزیع مواد مخدر با ۱۵ کیلوگرم تریاک در محور کازرون به بوشهر متلاشی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه این باند که از طریق محور کازرون قصد داشت مواد مخدر را به بوشهر منتقل کند با هوشیاری ماموران متلاشی شد گفت: چهار تیم عملیاتی ویژه با قرار گرفتن در ورودی گلوگاه شهید صلاحی این عملیات را آغاز و قاچاقچیان در تور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گرفتار شدند.

زرین کلاه با بیان اینکه سرکرده این باند قصد فرار داشت گفت: پس از سرپیچی از ایست پلیس با شلیک به یکی از چرخ‌های خودرو حامل مواد مخدر، این خودرو متوقف و سه نفر از این قاچاقچیان که قصد فرار به کوه‌های اطراف داشتند دستگیر شدند.

وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و افزود: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در ۷ ماه گذشته بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر