شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر جامعه تئاتری استان بوشهر از خدمات محمد مظفری
گروه : اخبار , ویژه

در جریان نشت آسیب شناسی تئاتر استان بوشهر از خدمات تئاتر ی محمد مظفری رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر تقدیر شد.

در جریان نشست تخصصی آسیب شناسی تئاتر استان بوشهر که به همت سایت فرهنگی وهنری نیمدری و با همکاری کانون تبلیغاتی ثانیه و گروه تئاتر صدف روز سه شنبه ۱۸ تیرماه در سالن سینما بهمن بوشهر برگزار گردید از خدمات محمد مظفری به تئاتر استان بوشهر تقدیر شد.در این نشست که بسیاری از هنرمندان تئاتر استان و مسئولین انجمن های نمایش شهرهای مختلف استان حضور داشتند.

ایرج صغیری پیشکسوت و هنرمند برجسته تئاتر بوشهر گفت: در دوران کوتاه مسئولیت محمد مظفری در انجمن نمایش استان بوشهر کارهای خوبی صورت گرفت.

وی افزود : مظفری در مدت مسئولیتش در انجمن با توجه به در اختیار داشتن امکانات محدود ،کارهای بزرگ ومهمی انجام داد و من به شخصه شاهد پیگیری و تلاش او در راه توسعه تئاتر بوشهربودم.  صغیری گفت : مظفری هنرمند بسیار خوب و توانایی است و متاسفانه امکان ادامه خدمت او در انجمن نمایش با شرایطی که همه می دانیم میسر نشد .

صغیری افزود : امیدوارم آقای صداقت از تجربیات مظفری استفاده کند و بتواند به نوعی تئاتر استان را به پیش ببرد.

صغیری با اشاره به اینکه تئاتر در شهرستان ها نیاز به توجه دارد افزود در دوره آقای مظفری شاهد اتفاقات خوبی افتاد که توجه ویژه ایشان به تئاتر شهرستان ها و سفر و سرکشی به هنرمندان نقاط مختلف استان از آن جمله بود.

محمد مظفری رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر نیزگفت : استاد صغیری و بقیه دوستانی که بانی این برنامه بودند نسبت به من لطف دارد.و من شرمنده این اقدام آنها هستم

 وی گفت: من و دوستان تمام توانمان را برای پیگری مطالبات هنرمندان تئاتر انجام دادیمم و هر کاری کردیم جز انجام وظیفه چیزی نبوده است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر استان بوشهر  در ادامه گفت : آقایان مسئول ارشاد طوری تغییر و تحول در انجمن را صورت دادند  که حتی وقت نشدتا گزارش کارهای انجام شده توسط انجمن هنرهای نمایشی استان را به هنرمندان ارائه دهیم.

وی افزود: در طول یکسال گذشته  با وجود کار شکنی ها و نبود اعتبار کارهای زیادی  در انجمن انجام شد که انشالله فرصتی پیش بیاید تا این گزارش را ارائه دهیم و موانعی که درراه توسعه تئاتر در بوشهر وجود دارد و طی یک سال گذشته با آن روبرو شده ایم را بازگو کنیم و بعد دوستان هنرمند خودشان بتوانند قضاوت کنند.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر استان برگزار شد، لوح های تقدیری از سوی سایت نیمدری ،تبلیغات ثانیه ، گروه تئاتر ایلیا ، انجمن نمایش خورموج، انجمن نمایش دیر گروه آفرینگان دیر ،انجمن نمایش آبپخش ، انجمن نمایش اهرم ، گروه تئاتر آریواهرم  به محمد مظفری برای تلاش های ش در مسیر توسعه تئاتر استان اهدا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر