شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود

صدای بندر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه مشارکت بانوان و توانمندسازی این قشر المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌‎های امید اجتماعی در بوشهر با بیان اینکه طرح امید اجتماعی برای مشارکت جوانان در امورات مختلف جامعه و افزایش امید و انسجام اجرا شده اظهار داشت: اجرای طرح امید اجتماعی از مؤلفه‌های مهم همدلی و هم‌زبانی است.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت در ۲ سال گذشته مهار تورم بوده افزود: درحالی‌که دولت وعده کاهش تورم به ۲۵ درصد داده بود اکنون این رقم در کشور به ۱۵٫۲ درصد رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از تشکیل ۱۲ اتاق فکر و تدوین طرح‌های ابتکاری در بوشهر خبرداد و گفت: تاکنون در راستای برنامه‌ریزی ۱۲ اتاق فکر در استان بوشهر تشکیل شده که نتیجه این اتاق‌های فکر طرح‌های ابتکاری بود که در کشور به‌عنوان الگو مطرح شد.

حقیقی با اشاره به اینکه در تمام روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان بوشهر زمین مینی فوتبال ساخته شده افزود: علاوه بر این امسال در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت زمین مینی فوتبال ساخته می‌شود و این در حالی است که در شهرهای استان بوشهر به ازاء هر ۵ هزار نفر جمعیت یک زمین مینی‌فوتبال ساخته می‌شود.

وی افزود: با افتتاح این طرح‌ها در دهه فجر امسال سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر از ۶۸ صدم درصد به ۱٫۱۴ درصد افزایش می‌یابد.

وی از اجرای طرح المپیاد ورزشی ویژه بانوان خبرداد و گفت: در راستای توسعه مشارکت بانوان و توانمند سازی این قشر المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

حقیقی، اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، بهداشت دهان و دندان و قلب سالم و اندیشکده توسعه از دیگر طرح‌های تدوین شده در استان بوشهر دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۱۷ اتاق فکر تشکیل شده تصریح کرد: از مجموع ۱۷ طرح اتاق فکر استان بوشهر ۶ طرح اولویت‌دار انتخاب شدند و ۱۱ طرح دیگر نیز در فاز دوم اجرا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر