شما اینجا هستید

اخبار » جزیره خارگ نباید مشکل گاز داشته باشد
گروه : اخبار

صدای بندر: امام جمعه خارگ گفت: با وجود ظرفیت‌های عظیم در جزیره خارگ، مردم نباید مشکل گاز داشته باشند؛ بحث بی‌کاری با توجه حضور شرکت‌های نفتی متعدد شایسته مردم مقاوم و شریف خارگ نیست.
به گزارش صدای بندر؛ حجت‌الاسلام موسی کمالی در دیدار با مسئولان نفتی و دولتی جزیره خارگ اظهار داشت: خارگ جزیره بسیار مهم و استراتیژیک ست و خوشحالیم که همدلی و همزبانی در جزیره یکی از شاخص‌های ارتباطی مدیران است.
وی اضافه کرد: قبل از انقلاب شاه چشم امیدش به این جزیره بود و سالانه چند روز در این جزیره سکونت می‌کرد که تمامی امور را زیر نظر بگیرد.
امام جمعه خارگ با بیان اینکه شاه تمامی سعی خود را انجام می‌داد که انقلاب وارد این جزیره نشود، افزود: این جزیره از بدو شروع انقلاب نقش تاثیرگذاری در انقلاب داشته است.
وی بیان کرد: در جزیره خارگ ما جانباز انقلاب داریم؛ این جزیره نقش بسیار اساسی در پیروزی انقلاب داشته است و امروز نیز این نقش باید بارز باشد.
حجت‌الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت با راهنمایی روحانیون قبل از انقلاب در جزیره خارگ، جلوی صادرات نفت به آمریکا و اسراییل را گرفتند.
وی با اشاره به اینکه مردم خارگ در برهه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب نقش‌آفرین بوده‌اند، ادامه داد: نقش مردم خارگ در انقلاب باید گفته شود و می‌طلبد که کتاب‌ها درباره این جزیره و رشادت‌های این مردم در انقلاب مکتوب و مصور شود.
امام جمعه خارگ با تبریک سالروز ورود امام به کشور، گفت: ما الان وظیفه سنگینی داریم و اگر بخواهیم در مقابل خون شهدا شرمنده نشویم باید احساس و انجام وظیفه کنیم. این انقلاب با حضور ابرقدرت‌هایی شرق و غرب به آسانی به دست نیامده است و می‌طلبد نگاهمان به شهدا و فرزندان شهیدی باشد که نگاه آنها به عملکرد ما است.
وی تصریح کرد: امروز تجدید عهدی کنیم با آرمان‌های والای امام و مقام معظم رهبری که هر چه توان داریم برای این انقلاب بگذاریم؛ ما داریم به بلوغ انقلاب نزدیک می شویم، ایران اسلامی از نظر امنیت در دنیا بی نظیر است ولی در دو بحث رکود اقتصادی و بیکاری باید اندیشه شود.
کمالی تاکید کرد: در جزیره خارگ مردم نباید مشکل گاز داشته باشند؛ با وجود شرکت پتروشیمی، بحث بی‌کاری با توجه حضور شرکت‌های نفتی متعدد شایسته مردم مقاوم و شریف خارگ نیست.
امام جمعه خارگ در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب از طرف دشمنان بیرونی صدمه نمی‌بیند ولی اگر ما احساس مسئولیت نکنیم از درون ضربه می‌خوریم.منبع : مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر