شما اینجا هستید

ویژه » فرماندار جدید گناوه معرفی شد
گروه : ویژه

خبر بندر: در آئینی با حضور مسئولان، سید علی پاکنژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان گناوه معارفه شد و از تلاش‌های عبدالنبی یوسفی در این مسئولیت قدردانی شد.
۲۰۳۹۳۴۲
به گزارش خبربندرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این مراسم اظهار داشت: اداره کردن شهرستان گناوه با چنین ویژگی و ظرفیت‌هایی بسیار سخت است و نسبت به جاهای دیگر سختی‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد و در برخی جاها مشکل ما یک یا دو بعدی است ولی در این شهرستان مشکل ما چند بعدی است.

فتح الله حقیقی گفت: باید در نحوه اداره کردن این شهرستان ابعاد مختلف را در نظر بگیرید تا یک تصمیم درست و منطقی اتخاذ کنید. فرماندار سابق شهرستان گناوه منشا خدمات و اثر خیلی خوبی بودند ولی به میل شخصی وی این تغییر صورت گرفته و ما قصد نداشتیم وی را در این شهرستان از دست دهیم.

حقیقی بیان داشت: سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه نیز از نیروهای بسیار عزیز و ارزشمند ما است و بزرگترین ویژگی وی این است که از فرهنگیان هستند و از نظر شخصیتی انسان بسیار وارسته، بزرگوار و سلیم النفسی است.

وی تصریح کرد: برای من پاک دستی و پاک چشمی بسیار مهم است و اینها خطوط قرمز هستند و باید لحاظ شوند.

حقیقی خاطرنشان کرد: سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه از این نظر نیز انسان بسیار سالمی هستند و در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مطابق ارزیابی های ما خوب به ما پاسخ داد و ما ایشان را به عنوان فرماندار اینجا تعیین کردیم تا سیر اداری آنها طی شود و فعلا به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه هستند.
۲۰۳۹۳۴۴
وی تاکید کرد: مرام ما این نیست که کسی را به فرمانداران خود تحمیل کنیم و اینگونه نیست و فرمانداران ما معاون ها و بخشداران خود را به انتخاب خودشان تعیین می کنند و فرمانداران ما اختیار دارند و هرکسی را انتخاب کردند به آنها اختیار می دهیم و از فرماندران خود نیز حمایت قاطع می‌کنیم.

حقیقی متذکر شد: از همه مردم، ائمه جمعه و اعضای شورای اداری، تامین، گروه های سیاسی، شوراهای شهر و روستا درخواست می کنم و انتظار دارم که سرپرست فرمانداری شهرستان را کمک و یاری دهند تا در پست فرمانداری نیز چون پست معاونت سیاسی فرد موفقی باشند.

بهبود وضعیت امنیتی گناوه

دادستان شهرستان نیز به نمایندگی از شورای تامین شهرستان گناوه در این آیین اظهار داشت: از خدمات صادقانه و مخلصانه مهندس یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه تقدیر و تشکر می کنم.

خدارحم گزدرازی گفت: فرماندار شهرستان گناوه در تمام عرصه هایی که در این دو سال و اندی از دوره مدیریتشان در خدمت وی بودیم در بحث امنیت شهرستان کارهای بسیاری انجام گرفته است و یکی از دغدغه های شهرستان و مسئولان امنیت شهرستان بوده که تصمیمات خوبی هم در شورای تامین اتخاذ شده است.

دادستان شهرستان گناوه در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی در همه امور زندگی برای فرماندار سابق شهرستان گناوه، انتصاب سید علی پاکنژاد را به سمت فرماندار جدید شهرستان گناوه تبریک گفته و آرزوی سربلندی برای وی در سمت جدید داشت.

در پایان از زحمات عبدالنبی یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه تقدیر و سید علی پاکنژاد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه معرفی شد.
منبع: مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر