شما اینجا هستید

اخبار » مشاور خوب،راز موفقیت طارمی
گروه : اخبار

مشاور خوب،راز موفقیت طارمی
IMG-20160308-WA0009-300x160taremi4
خبر بندر:مهدی طارمی این روزها روی ابرها سیر می کند.مهاجمی که کمتر از دوسال قبل هبچکس او را به حساب نمی آورد حالا یک تنه در دربی غوغا می کند و دوست و دشمن را به تحسین وا می دارد.
طارمی در طول این فصل گهگاه با حواشی متعدد هم همراه بود اما هر بار از گرداب های بعضا خود خواسته و خود ساخته به سلامت بیرون آمد. آنچه او را در این راه حمایت و همراهی کرده، حضور یک مشاور و وکیل کاربلد است.
دکتر عبدالصمد ابراهیمی که وکیل علی دایی و نوراللهی نیز هست و اتفاقا او طارمی و نوراللهی را به شهریار معرفی کرده، هم حقوقدان است و هم عنصری قلم به دست و رسانه ای که سابقه کار مدیریتی در فوتبال را هم دارد.
با بودن او مصاحبه های طارمی ویرایش می شود، اوست که در آخرین لحظات نقل و انتقالات پیش فصل که همگان رفتن طارمی به کویت و قطر را قطعی می دانستند پای میز مذاکره با طاهری نشست و مهاجم بوشهری را از رفتن به کشورهای عربی بازداشت. بی دلیل نیست که طارمی با وجود وی خیالش از بیرون زمین راحت است و شب دربی که همه دنبال اخبار تمدید قرارداد آقای گل با پرسپولیس هستند او تمرکزش را روی بازی گذاشته و می گوید هر تصمیمی وکیلم بگیرد قبول دارم.
درست در لحظاتی که همه سرگرم شادی و پایکوبی در رختکن و روی سکوها هستند این وکیل طارمی است که یادش هست باید به اخطاری که محسن ترکی به موکلش داده اعتراض کند. بودن چنین وکیلی که بابت وکالت از طارمی ریالی هم دریافت نمی کند بی شک در موفقیت این بازیکن تاثیر گذار بوده است.
ابراهیمی حتی در انتخاب منزل طارمی نقش داشته و آپارتمان او را نزدیک منزل خودش گرفته تا گاه و بیگاه به او سر بزند و مراقبش باشد.
صالح محمد رحیمی-خبرنگار روزنامه پیروزی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر