شما اینجا هستید

اخبار » ۸۸ خانه دربوشهر آماده واگذاری به خانواده های ۲ معلولی شد

خبر بندر:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده میان این بنیاد و بهزیستی ۸۸ واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای ۲ فرزند معلول تکمیل شده و آماده تحویل است.

به گزارش خبر بندر؛ حمید حیدری بریدی در حاشیه بازدید از طرح های عمران روستایی دیردر گفت وگو با ایرنا افزود: ۲۵ واحد مسکونی دیگر برای خانواده های دارای دو معلول دردست اقدام است که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۱۳ خانواده شهری دو معلولی برای دریافت منزل توسط بهزیستی استان بوشهر معرفی شده است اضافه کرد: به ازای هریک از این واحدها ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در حوزه شهری و ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در حوزه روستایی پرداخت می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: از سهم ابلاغی ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به استان بوشهر تاکنون پرونده یکهزار و ۶۹ نفر به بانک های عامل ابلاغ شده که مراحل اداری را طی می کنند.
وی افزود: برای اجرای هر یک از این واحدها تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی پرداخت می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهارداشت: کارهای خوبی درروستاهای این استان صورت گرفته و برای جلب نظر مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: پروژه ۶۸ واحدی مسکن محرومان شهرستان دیر با پیشرفت ۷۰ درصد در دست احداث است که در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
آرمان جلایی افزود: بزودی عملیات اجرایی فاز ۲ پروژه مسکن محرومان دیر به تعداد ۸۰ واحد آغازخواهد شد.
وی در ارتباط با طرح های عمران روستایی گفت: هم اکنون فاز اول ۱۵ روستا از منابع نفت با پیشرفت ۹۰ درصد در دست احداث است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
جلایی پور اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی در شهرستان داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر