شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۹۰ هزار مکمل غذایی و آمپول جوانسازی پوست قاچاق در گمرک دیر

کشف ۹۰ هزار مکمل غذایی و آمپول جوانسازی پوست قاچاق در گمرک دیر

⭕خبر بندر:ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از کشف همزمان حدود ۹۰ هزار عدد قرص مکمل غذایی قاچاق و همچنین ۴۳۲ عدد آمپول جوانسازی پوست (آبرسان) قاچاق با هوشیاری کارکنان گمرک در گمرک دیر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر ، بهروز قره بیگی اظهارداشت: قاچاقچیان قصد داشتند کالاهای یاد شده را بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاههای ذی ربط وارد کشور کنند که با هوشیاری کارکنان گمرک مواجه شده و کالای آن کشف و ضبط گردید.

وی افزود: در دو محموله کشف شده تعداد ۴۳۲ عدد آمپول ده میلی متری جوان سازی پوست به ارزش تقریبی ۲۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط گردید.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: همچنین در همین گمرک و از موتولنج دیگر تعداد ۸۹ هزار و ۱۱۰ عدد قرص مکمل غذایی قاچاق و ۸۴ بشکه مکمل غذایی به صورت ژله ای ساخت کشور آمریکا از چشمان تیزبین کارکنان گمرک پنهان نماند.

قره بیگی افزود: مکمل غذایی مکشوفه تحت ۲۴ برند مختلف آمریکایی در قالب ۹۱۶ قوطی و ۸۴ بشکه یک لیتری و به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال می باشد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر یادآورد شد: در همین راستا کالاهای مکشوفه یاد شده پس از تنظیم صورتجلسه کشف، تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های گمرک مبارزه با قاچاق کالا به ویژه ممانعت از ورود کالاهای ممنوعه و بدون مجوز به کشور است ، خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی کرده اند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر