شما اینجا هستید

اخبار » سه طرح بزرگ فرهنگی اجتماعی در بوشهر

آغاز به کار ۳ طرح بزرگ فرهنگی اجتماعی در بوشهر تا پایان سال جاری

آغاز به کار ۳ طرح بزرگ فرهنگی اجتماعی در بوشهر تا پایان سال جاری

خبر بندر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: ۳ طرح بزرگ فرهنگی اجتماعی تا پایان سال جاری در بوشهر آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبر بندر: در نشست با شهردار بوشهر ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در سازمان فرهنگی اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز آموزش و توسعه رسانه‌های مجازی (نمای شهر)، خانه بوشهرگردی و مرکز آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (خانه خدمات اجتماعی) سه طرح فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر است.

وی تصریح کرد: پیشبرد طرح‌های کلان پیش رو با موضوعات فرهنگی و اجتماعی که مصوبه شورای اسلامی شهر را نیز دارا هستند، از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان است و به‌زودی در صورت تأمین اعتبار این طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید.

بارگاهی اظهار داشت: مسئولیت‌های اجتماعی در سازمان فرهنگی به نسبت اقدامات فرهنگی و ورزشی در سال‌های اخیر مغفول مانده است بنابراین اداره اجتماعی در این سازمان کار خود را باقدرت بیشتری آغاز کرده و در صورت مساعدت لازم از سوی شهردار و شورای شهر، فعالیت‌های مدون و برنامه‌های جامعی در این زمینه برگزار خواهد شد.

شهردار بندر بوشهر نیز اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق برای انجام این طرح‌ها در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بوشهر باشد.

سید نورالدین امیری بیان کرد: طرح‌های راه‌اندازی مرکز آموزش و توسعه رسانه‌های مجازی (نمای شهر)، خانه بو شهرگردی و مرکز آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (خانه خدمات اجتماعی) از جمله طرح‌های مناسب در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی است که سازمان فرهنگی شهرداری باید ضمن آماده‌سازی برآوردهای مالی این طرح‌ها، با توجه به داشتن مصوبه شورا، برای اجرای این طرح‌ها اقدام کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر