شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سه خبر ازسازمان فنی و حرفه ای استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

بازدید دانش آموزان از مرکز فنی حرفه ای گناوه
صدای بندر :دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهدای فتح المبین شهرستان گناوه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید نمودند.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر، همزمان با آغاز هفته مشاغل دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهدای فتح المبین شهرستان گناوه به منظور آشنایی با حرفه های مهارتی و مشاغل مورد نیاز استان از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه بازدید نمودند.
بنا به همین گزارش، دانش آموزان به همراه معلمان خود از کارگاه های لوله کشی ،دیزل دریایی،برق صنعتی،جوشکاری وپرورش قارچ بازدید نموده و مربیان کارگاه های مربوطه به نوع رشته آموزشی خود در مورد بازار کار ومدت زمان شروع وپایان دوره توضیحاتی داده وبه سئوالات دانش آموزان نیز پاسخ دادند.
شایان ذکر است، در جریان این بازدید مربیان کارگا های آموزشی با تاکید بر نقش اثرگذار مراکز آموزش فنی وحرفه ای درفرهنگ مهارت و اقتصاد کشور به دانش آموزان توصیه کردند که در انتخاب رشته تحصیلی خود دقیق وعلمی فکر نمایند تا در آینده در بازار کار با مشکل مواجه نشوند.
……..
همچنین همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت زهرا( س ) و گرامیداشت روز زن طی مراسمی از بانوان شاغل در مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه تقدیر به عمل آمد.
دراین مراسم لیراوی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن به همه بانوان گفت:امید است که تمامی زنان جامعه اسلامی این گوهر تابناک هستی را سرچشمه کارهای خود قرار داده تا از الطاف کریمانه آن حضرت بی نصیب نمانده وسربلندی و سرافرازی را در سایه کرامات آن بانوی عالم تاب جویا شوند.
شایان ذکر است در پایان مراسم به پاس این روز فرخنده از بانوان حاضر با اهدا لوح ، تقدیر شد.
……………
تقدیر از بانوان اداره کل و مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر همزمان با ولادت فرخنده حضرت زهرا( س )

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی دوعالم، همسر ولایت ، مادر امامت، اسوه عصمت و طهارت، ام ابیها، فاطمه الزهرا (س ) آیین جشنی یکم اردیبهشت ماه برگزار شد.
همزمان با ولادت فرخنده حضرت زهرا ( س ) و روز زن آیین جشنی با حضور جمعی از کارکنان و مربیان شاغل در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
بنا به همین گزارش خمسه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای نیز طی پیامی ، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا و همچنین ولادت پر خیر و برکت معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی( ره ) و تبریک گرامیداشت روز زن به همه مادران و زنان شاغل در آموزش فنی وحرفه ای حضرت زهرا را اسوه تمام عیار زن در کلیه امور توصیف و ابراز امیدواری کرد که همگان بتوانند از این گنجینه عظیم معرفتی بهره مند گردند و سیره اخلاقی و رفتاری آن حضرت الگو و سرمشق در مسیر زندگی همگان باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به بانوان تقدیم گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر