شما اینجا هستید

اخبار » تجلیل از استاد سلامی زاده در گناوه+تصاویر

از هنرمند پیشکسوت گناوه ای تجلیل شد
خبر بندر: به همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز از هنرمند پیشکسوت استاد عباس سلامی زاده تجلیل شد.
به گزارش خبر بندر در مراسم بزرگداشت استاد عباس سلامی زاده که به همت موسسه نیمدری سبز و همکاری اداره ارشاد و انجمن موسیقی گناوه برگزار گردید محمد مظفری دبیر برنامه گفت: استاد عباس سلامی زاده هنرمندی است که در بیشتر رشته های هنری صاحب آثاری فاخر است.
وی افزود: استاد سلامی زاده داری نشان درجه ۲ هنری از وزارت ارشاد و استاد خوشنویسی است که در حوزه موسیقی چند ساز را می نوازد و از پیشکسوتان تئاتر گناوه نیز می باشد.
مظفری گفت: چهار دهه حضور پر ثمر استاد سلامی زاده در فرهنگ وهنر گناوه شاگردان بسیاری را بخصوص در زمینه خوشنویسی و موسیقی تربیت نموده است.
استاد عباس سلامی زاده در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان گفت: باید حمایت از هنرمندان بخصوص پیشکسوتان فرهنگ و هنر بصورت ویژه در دستور مسولین فرهنگی باشد.
وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ گناوه نیاز به توجه بیشتری دارد افزود: باید بزرگان فرهنگ و هنر این دیار را پیش از انکه از میان ما بروند احترام کرد و بزرگ داشت.
در این مراسم که با حضور علاقمندان در تالار بهزاد گناوه برگزار گردید گروه موسیقی قاصدک به سرپرستی هنرمند جانباز مهدی خسروانی که استاد سلامی زاده نیز از اعضای این گروه می باشد . قطعاتی را اجرا کرد که با استقبال روبرو گردید.
گزارش از اعظم کدایی
عکس ها از محمد فرخی نیا و امین رستمی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر