شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حرکت نوبت عصر شناور مسافربری گناوه به جزیره خارگ لغو شد
گروه : سرخط خبرها

حرکت نوبت عصر روز یکشنبه شناور مسافربری گناوه به جزیره خارگ لغو شد

صدای بندر: رئیس اداره بنادر و دریانوردی گناوه گفت: باتوجه به وضعیت ناپایدار جوی، حرکت نوبت بعد از ظهر شناور مسافربری “گلاره” در مسیر جزیره خارگ به این بندر و بالعکس لغو شد.

به گزارش صدای بندر ، کیامرث جوکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد شناور مسافربری ” مهبد ” و ” گلاره” و همچنین باری لندگرافت طبق برنامه از پیش اعلام شده در نوبت صبح دایر و انجام شده است اما در نوبت عصر به علت وزش باد و متلاطم شدن دریا متوقف می‌شود.

وی افزود: از سرگیری حرکت شناورها در روز دوشنبه منوط به شرایط مناسب آب و هوایی پایدار است که در زمان مقرر اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی گناوه گفت: ۲ شناور مهبد و گلاره روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر ۵۰۰ مسافر را در مسیر گناوه به جزیره خارگ جابجا می‌کنند.

بندر گناوه در شمال استان بوشهر به عنوان پسکرانه جزیره خارگ نقشی مهم در جابه جایی ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و مایحتاج مورد نیاز مردم این جزیره دارد.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر محل استقرار بزرگترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر