شما اینجا هستید

اخبار » تغییرات پت و متی ساعت کار ادارات توسط دولت

تغییرات پت و متی ساعت کار ادارات توسط دولت

خبر بندر: اردیبهشت امسال دولت اعلام کرد بر اساس پژوهش های صورت گرفته، و جلسات متعدد کارشناسی و بر اساس نظر تخصصی وزارت نیرو ودر جهت کاهش مصرف برق در کشور ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ است. فارغ از واکنش های اولیه و چگونگی اتخاذ این تصمیم ودرستی ونادرستی اجرای آن در سراسر کشور ، عدم پایبندی خود دولت به این قانون است که باعث شده هر روز شاهد تغییر در ساعات کار ادارات باشیم. و بر همین اساس نارضایتی کارکنان دولت را در پی داشته باشد!
هنوز یک هفته از اجرای قانون جدید نگذشته بود که هیئت دولت از قانونش پشیمان شد و به فکر تغییرش افتاد بخاطر همین با دستور دولت ادارات مالیاتی از بخشنامه مستثنی شدند تا از ساعت ۸ صبح به سر کار بیایند هنوز چند روزی ازین مصوبه نگذشته بود که با دستور معاون اول رییس جمهور ساعت تعطیلی ادارات ۶ صبح تا ۱۴:۱۵ اعلام شد یعنی نیم ساعت بیشتر از قبل !!
حالا کارکنان ادارت حسابی گیج و منگ شده اند، و نمی دانند اصلا این تصمیمات روزانه بخاطر چیست، متاسفانه در این بین تغییرات هفتگی ساعت کار ادارات برنامه ریزی خانواده ها را دچار اختلال نموده است و از سوی دیگر سوال کارشناسان امر این است که ضروریت اجرای این قوانین پت و متی در سراسر کشور چه است ؟ اگر بخاطر درخواست وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق است که این قانون در سالهای پیش ، در مناطق گرمسیری انجام می شد و به خوبی مصرف برق را پایین می آورد،پس به چه دلیل قوانین سال قبل را اجرایی نکردید؟ و مطلب مهم در این بین ساعت کار جدید اصلا متناسب استان های گرما خیز مثل استان بوشهر نیست و ضمن اجحاف به کارکنان این استان ها یقینا افزایش مصرف برق در این استان ها و نهایتا در کل کشور را در پی خواهد داشت!
و نکته مهم و طنز این اتفاق ها نیز این است که ، در حالیکه دولت ساعت پایان کار ادارات را در سراسر کشور ۱۴:۴۵ اعلام کرده، استانداری بوشهر ساعت کار ادارات استان بوشهر را سه دقیقه بیشتر یعنی ۱۴:۴۸ اعلام نموده است
علیکرم نیرم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر