شما اینجا هستید

اخبار » 🔰 نشست مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با خادمیاران خبر و فضای مجازی برگزار شد

مهران خورده بین مقدم در نشست با خادمیاران خبر و فضای مجازی روز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه ضمن تشکر از همکاری و انعکاس فعالیت‌های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: این دبیرخانه در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری داشته که توسط خادمیاران خبر و فضای مجازی منعکس‌ شده است.

وی افزود: با توجه به سابقه استان بوشهر درزمینه های مختلف فرهنگی می‌طلبد خادمیاران رسانه در زمینهٔ حضور زائران در مشهد و کربلا نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر اجرای مراسم سینه‌زنی سنتی بوشهری‌ها در صحن قدس امام رئوف را ازجمله برنامه‌های بزرگ ماه محرم این دبیرخانه عنوان کرد و بیان داشت: در این مراسم بیش از هزار و پانصد نفر حضور داشتند و تولیت معزز آستان قدس رضوی نیز به دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در این مراسم شرکت کردند.

وی از خادمیاران خبر و فضای مجازی استان بوشهر خواست تا ضمن تهیه گزارش‌ از برنامه‌های مختلف کانون های خدمت رضوی، نسبت به جذب مخاطب تلاش بیشتری کنند

مهران خورده بین مقدم ابراز داشت: در بحث جهیزیه کانون خدمت رضوی اقدامات زیادی انجام داده که مردم باید اطلاع پیدا کنند.

وی تأکید کرد: تهیه ۲۰۰ قلم لوازم‌خانگی برای ۴۰ زوج جوان ازجمله اقدامات صورت گرفته در خصوص جهیزیه است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره بر اینکه خادمیاران رضوی حتما فعالیت های خود را در سامانه خادمیاری ثبت کنند ابراز داشت: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان در زمینهٔ خادمیاری و کانون خدمت ارزیابی می‌شود و ثبت فعالیت ها و گزارش‌ها در ارزیابی توسط آستان رضوی نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه گفت: در بحث چهارشنبه‌های امام رضایی بعضی شهرستان‌ها عملکرد خوبی دارند و می‌بایست طبق دستورالعمل جدید تلاش‌های زیادی صورت گیرد.

وی از ارائه برنامه‌های متنوع در ایام اربعین تا آخر ماه صفر خبر داد و تصریح کرد: تعداد دو موکب در مرز شلمچه و مشهد مقدس توسط کانون‌های خدمت رضوی بر پا می شود و همچنین انعکاس خبری پیاده‌روی بزرگ آخر صفر( روز شهادت امام رضا علیه السلام) شهر برازجان تا امام زاده ابراهیم به فاصله ۲۰ کیلومتر با بیش از ۸۰ موکب در دستور کار است.

وی تا کید کرد: در ایام شهادت امام رئوف یک‌صد و ۷۳ هزار پرس غذا توسط خیرین، خادمیاران و مردم استان بوشهر پخت و توزیع خواهد شد.

در ادامه این نشست غلامعباس صفر پور  مسئول روابط عمومی دبیرخانه و هاشم رنجبریان سر رابط کانون خبر و فضای مجازی استان ضمن تبریک هفته خبرنگار به خادمیاران به تشریح فعالیت های تخصصی خبر و فضای پرداختند.

در پایان این نشست از خادمیاران خبر و فضای مجازی تجلیل به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر