شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مجتمع گاز پارس جنوبی ۶۱۰مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کرد
گروه : سرخط خبرها

مجتمع گاز پارس جنوبی ۶۱۰مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کرد

خبربندر: ایرنا- مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در ۴ ماه نخست امسال با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز جامعه پیرامونی، ۶۱۰ مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کرد.

به گزارش خبربندر به نقل از ایرنا احمد باهوش روز چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار کرد: نیروگاه برق بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته است از ابتدای امسال با انجام تعمیرات اساسی و اقدام‌های نوآورانه و شاخص بازویی توانا برای کمک به تامین شبکه برق سراسری باشد، در فصل تابستان نیز برای رفاه و آسایش هموطنان و جامعه پیرامونی، به مدیریت شبکه برق سراسری کمک کرده است.

وی افزود: در این بازه زمانی با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان نیروگاه بعثت و استفاده از قطعات و تجهیزات راهبردی سازندگان داخلی، ۶۱۰ مگاوات برق به شبکه‌ سراسری تزریق شده است و این حجم برق ارسالی در ماههای پیش رو تداوم و افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار مگاوات برق در نیروگاه برق بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد که نقش مهمی در تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی ایفا کرد.

باهوش گفت: آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروگاه، پست‌ها و خطوط برق مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از مهم‌ترین طرح‌ها و دستاوردهای این مجموعه همسو با تولید پایدار گاز در ماه‌های سرد سال ۱۴۰۲ است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر